torsdag 12. juni 2008

Syndens dag :P

I dag har jeg syndet storveis! Jeg ble med Toril og en venninne av henne, Hege, ut for å spise middag og ta en pils, og det var kjempekoselig :D Vi havnet på Eataly på Aker Brygge, og hør på dette måltidet:

Pizza Quattro Fromaggi
Panna Cotta med hvit sjokolade og jordbærsalat
3 glass hvitvin
1 Ultimate Strawberry Daquiri

Fantastisk! Og Panna Cotta'en! Gudamei! En bitteliten skål med noe hvit guffe i, og jordbærsyltetøy på toppen. Høres ikke så spesielt ut, men kjære vene, noe så godt! Spesielt etter den pizza'en som var så mektig! *sukk*

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Ankelen min er bedre, men ikke helt god enda, men jeg har funnet ut at det funker faktisk BEDRE å gå i høye heler enn i flate sko. Det høres jo egentlig helt skrudd ut, men for de som kan litt muskelanatomi er det ikke så ille, det har noe med hvilken muskel som ble skadet og hvordan den blir brukt å gjøre.

I kveld har jeg tatt vare på en venninne som har gjort det slutt med typen. Og det er så kult, hun var MYE mer smilende og mer seg selv enn hun var når de var sammen. Selv om det ble slutt i dag! Enkelte forhold er det best å komme seg ut av. Er så masse glad i deg, jenta mi, og du vet hvem du er ;)

I morgen skal jeg kanskje en tur til Drøbak for å hilse på moder'n. Og så skal jeg gå en LAAAAANG tur, hvis ankelen tillater det. Og så skal jeg lage middag til min kjære (overnevnte) single venninne ;)

Og nå skal jeg sove ;)

Ingen kommentarer: