onsdag 25. juni 2008

Eva-min :D

I dag har vi gjort Kim-Xhu veldig glad :D Han har blitt vasket, ryddet, børstet, og han har fått nye sko. Kanskje på tide? Yup.

Men jeg har tatt med meg joggeskoene mine ut på tur i dag :D Ja, det var en kort løpetur uten de store utfordringene, men jeg er en latsabb med en kondis på høyde med et hvilken som helst dovendyr, så jeg er egentlig fornøyd med at jeg i det hele tatt kom meg ut av døra! Men det var faktisk ikke så ille. Jeg tror faktisk ikke det kommer til å bli noe problem å jobbe seg opp litt kondis, så lenge jeg klarer å komme meg ut på veien ca hver dag i begynnelsen, og ca annenhver dag etterhvert. Poenget er å komme seg ut og faktisk GJØRE DET, og DET har min kjære kusine inspirert meg til å gjøre.

Jeg bare gleder meg til jeg har kondis nok til å løpe 30 minutter :P

Men den tid kommer. Men for alle dere som leser bloggen min med ujevne mellomrom: Send meg en melding innimellom og be meg om å komme meg ut på landeveien! Jeg er veldig flink til å skrive og snakke om ting jeg BURDE gjøre, men jeg er IKKE like flink til å gjøre dem :P

Ellers i dag? Tenkte egentlig jeg skulle ta en rolig dag i dag. Og jeg HADDE en rolig dag i dag, fram til kjære-Eva-min trengte litt selskap over en øl i Oslo i kveld. Så klokken 21.35 fant jeg ut at jeg skulle til Oslo, og klokka 22.20 sto jeg på Aker Brygge. Det må være en ny form for rekord? Tror nok det, ja ;)

Nei, etter både øl og vin (se: http://hvaharjegspist.blogspot.com) tror jeg kanskje at jeg burde hoppe i køya.

Ja.

Ingen kommentarer: