søndag 8. juni 2008

Kjære vene...

I morgen er dag 300 i detta prosjektet mitt. Så lenge! Herrejemini... Jaja, med 20 kilo i minus kan jeg kanskje ikke klage ;)

Dagen i dag har vært usedvanlig innholdsløs. Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å henge opp en vask, og sette på en ny. Ja. Ellers har jeg bare loka og hørt på Stieg Larsson's første bok i Milleniumtriologien. Og den er fantastisk! Ble akkurat ferdig med den første, og jeg gleder meg allerede til jeg skal begynne på den andre når jeg legger meg om en liten stund. Herligherlig ;)

Men som et resultat av min usedvanlig innholdsløse dag har jeg ikke noe mer å skrive. Så da har jeg valget: Enten skrive en masse svada (som jeg egentlig har blitt veldig god på etter 4 år på sykepleien :P), eller bare si meg ferdig nå.

Ferdig.

Ingen kommentarer: