søndag 22. juni 2008

19!

19? 19 hva da? 19 klesplagg. Det er det som er igjen i klesskapet mitt nå. Jeg har 19 klesplagg som passer, resten har jeg kasta. Dvs at jeg har kasta ca 95 % av det som var i klesskapet mitt, jeg begynte virkelig å bli lei av å gå gjennom en masse greier som ikke passer bare for å finne noe som ikke så ut som et telt.

Og resultatet? MASSE tomme hyller og kleshengere, og den store totalen av 19 klesplagg som er brukbare igjen. Men én positiv ting: Jeg kan nå mene det når jeg skriker, i ren frustrasjon: JEG HAR IKKE NOE Å HA PÅ MEG!!! :P

Akkurat nå sitter jeg og pusler. Holder på med en bursdagsgave til min kjære søster Cecilie, og selv om hun allerede har fått gave av oss (utemøbler) så skal hun få en liten en til. Men hva det er vil jeg ikke skrive her, sånn siden det kan hende hun er her inne og lese ;)

Korøvelse i dag, for første gang :D 13 stykker dukka opp, og 13 stykker sang, og det var moro :D Ikke nødvendigvis veldig BRA, men det tar vi ikke så nøye sånn i begynnelsen. Vi øvde inn halvparten av Gabriellas Sång som en sånn første-greie, og vår jobb til neste gang er å lære oss hele greia, så vi kan én låt. Blir jo moro å kunne en hel sang :D Og selv om vi sugde i dag (noe vi gjorde, selv om ca halvparten av oss en musikere og alle er musikk-elskere), så er det moro, og det er det som er det viktigste.

Nei, nå er jeg sliten. Som jeg skrev i går tømmes jeg fort for energi om dagen, og jeg merker virkelig når det er flere timer siden jeg spiste sist.
Burde jeg begynne å bli bekymra for meg selv?

Ingen kommentarer: