fredag 20. juni 2008

*sinna*

Jeg er litt sinna, litt oppgitt og VELDIG frustrert.

Nå har Barbara-Berit krangla de siste par dagene, og jeg fikk hjelp av Totto i dag til å fikse henne på nytt etter at hun døde på meg i går. Og tusen masse hjertelig takk til deg, Totto, du er superflink :D Men jeg må ha gjort noe galt i dag, siden hun er syk igjen... Jeg har lagt inn VLC, Firefox, Vuze og litt sånne ting som jeg bruker, og så klager hun plutselig over at hun må gjøre noen oppdateringer... Ok, tenker jeg, og lar henne gjøre det, i den tro at det er det rette å gjøre. Og hun starter igjen etter det, men plutselig finner jeg ikke NOEN av nettverksfunksjonene... Ei heller funker ctrl-esc-funksjonen, som åpner Start-menyen. Og når jeg prøver å starte henne på nytt med svenske-knappen, vil hun ikke en gang vise meg Start-linja...

Så nå har jeg gitt opp. Jeg skal kjøpe meg ny maskin. Og den skal IKKE være Dell. Så nå begynner letinga etter den perfekte lap-top'en, en mellomting mellom stor og liten, billig og dyr, og helst kraftig nok til å gjøre det jeg ber den om. Og hvor i alle dager skal jeg finne en sånn???

Og så må jeg finne pengene, da. Jo bedre maskin jo mer penger må jeg ut med, selvsagt, og jeg har ikke noe særlig penger akkurat nå.

Huff...

Ingen kommentarer: