torsdag 19. juni 2008

Jeg har syndet igjen :P

I dag har jeg gjort noe jeg ikke skulle... Jeg har veid meg... Og vettu hva? Jeg veide 72,7 kilo :D Og jeg tok bilde av det, til og med! *knis* Så i dag har jeg ringt legekontoret, og bedt dem om å sende en ny henvisning til Aleris, og det var visst ikke noe problem. Og ledesekretærene syntes jeg var VELDIG flink som har gått ned 7 kilo siden jeg var der sist ;) Så nå skal bli det operasjon på meg. Jippi :D Tror jeg... :s Joda, jippi.

Og så har jeg spist pizza i dag. Jeg gjør et forsøk nå på hvordan det går å spise ett måltid per uke som ikke AKKURAT er 'reglementert', og det skal bli spennende å se hvordan det funker. Så i dag har jeg spist Viva Napoli-pizza på Grender'n, mens jeg jobba som sykepleier på Sommerfesten (Good Bye School). Så får vi se hva vekta sier på tirsdag ;)

I dag har jeg fått arbeidskontrakten fra Sunnaas. Og jeg har funnet MASSE feil i den, blant annet er det ikke tatt med oppdatert årslønn, og det overrasker meg! Menmen, jeg skal ringe min sjefs stedfortredende i morgen, og avtale et lite møte så jeg kan få svar på litt spørsmål og greier. Men jeg begynner å glede meg til å begynne å jobbe som sykepleier :D Har desverre ikke HELT gått opp for meg at jeg er ferdig med skolen enda, men det nærmer seg! Jeg går en spennende tid i møte ;)

Og jeg har snakket med Totto, som tror han vet hva som er galt med Barbara-Berit :D Så jeg skal til Drøbak en snartur i morgen, så han kan fikse henne, han sier det bare tar noen få minutter. Gleder meg :D Av en eller annen grunn liker jeg ikke pc'en til kjæresten :P

Ellers har jeg begynt på en ny bok i dag, siden jeg har hørt ferdig Stieg Larsson. Jeg har begynt på en bok som heter The Rule of Four, og den er megafascinerende! Kom faktisk veldig langt også i dag, siden mesteparten av min freelance-sykepleierjobb i dag besto av å sitte og vente på at noe (ikke) skulle skje.

Nei, nå tror jeg nesten jeg skal ta med meg boka inn i senga, og lese litt mer. Blir ør i hue av å sitte med høy musikk i øra i mange timer :P
Tadah ;)

Ingen kommentarer: