søndag 15. juni 2008

Slim-jeans 2

Joda, det stemmer, den passer. Jeg er MILDT sagt overrasket over at jeg i det hele tatt får dem på meg, siden det ikke ser ut som om rumpa mi har blitt noe mindre siden jeg begynte, og det at den sitter strålende klarer jeg nesten ikke ta til meg. Det har i minste retta på ETT av problemene mine når det kommer til klesskapet ;)

Ellers har vi vært i Drøbak i dag. Først bursdag hos Jan og Merethe, hvor vi gav dem gaven vi har kjøpt til dem; En utedo gjennom Kirkens Nødhjelp. Noe som ble veldig godt mottatt, og var en tydelig suksess. Herligherlig :D Deretter var det koldtbord og kaker, og det var en STOR kraftanstrengelse å styre unna noe mer enn de to bitte små kakestykkene jeg tok. Men jeg klarte det ;)

Rett fra Jan og Merethe til mamma og pappa, hvor det var reke-lag med D.A.F.-gjengen, og D.A.F. står for Drøbaks Atletiske Forening. Litt skravling der, før det var hjem til Nesodden igjen.

Og én kul detalj i dag: Jeg har fått min første free lance-jobb som sykepleier :D På onsdag er det Good Bye School-party på Varden, og vi får hjelp fra Røde Kors. Men det er ikke før klokka 19.00, så før klokka 19.00 lurte de som arrangerer på om ikke jeg hadde hatt lyst til å være der som sikkerhet, i tilfelle noe skulle gå galt. Og det kan jeg vel, jeg hadde jo planer om å være der uansett, og det gir meg lov til å henge rundt og leke sykepleier i stedet for å gjøre noe fornuftig. I love it :D Hehe, neida, kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å gjøre masse fornuftig uansett. Pleier å bli sånn.

Men jeg tror jeg har lyst til å lage meg en 'sykepleier-koffert' til sånne situasjoner, hvor jeg har bandasjer, smertestillende, Pyricept o.l.. Og jeg tror faktisk det er ganske viktig, i og med at ALLE de førstehjelpskrin jeg har sett er ganske elendig utstyrt :P Må bare få første store lønninga mi først ;)

Og i morgen er det avslutning i Rådhuset. Og som jeg har lovet meg selv, skal jeg ha på meg mine slim-jeans, siden jeg får dem på meg. Og jeg har lovet min veileder i psykiatrisk praksis at jeg skal sende henne bilde av meg i slim-jeans i Rådhuset, så det skal jeg gjøre i morgen kveld. Etter Rådhuset er det øl på Aker Brygge et sted (aner ikke hvor enda), og så skal kjæresten og jeg ut og spise middag og ferie, bare oss to. Jeg gleder meg :D

Og i forhold til denne uka og alt av feiringer o.l., bare hopper jeg over å forvente ev vektnedgang. Det kommer ikke til å skje noe fornuftig på vekta denne uka i det hele tatt.

Kanskje jeg burde sove litt snart? Skal møte Andrea på stallen i morgen tidlig klokka 10.00, for å få strykejernet mitt, så jeg får gjort klart skjortene vi skal ha på oss i morgen. Jeg burde sove nå...

Ingen kommentarer: