tirsdag 17. juni 2008

Den onde søster'n tvang meg til å drikke øl!

Der, Eirik, NÅ kan du ikke klage lenger. Husker ikke hva det var snakk om, men det var noe med at du ville jeg skulle drikke øl, og at jeg ikke burde, og at jeg drakk øl allikevel... Jaja, ett eller annet var det, og nå kan du i alle fall ikke klage på at jeg har glemt det ;)

Sorry, den var intern ;)

Så, hei! :D
Jeg har vært flink i dag!

I dag har jeg laget meg en ny plan, for hvordan jeg skal håndtere de siste 8,5 kiloene. Noe som vil si at jeg har planlagt alle ukene fram til uke 39, for jeg tar meg GOD tid, det kommer til å bli vanskelig å kvitte seg med de siste kiloene. Men, jeg liker en utfordring ;) Og den siste uka har jeg ikke vært flink i det hele tatt, så det kjennes godt å ha formulert en ny plan, det gir litt ny motivasjon! Og så har min kjære venninne Siv valgt å slenge seg på, så jeg får mer slanke-selskap :D

Og så har jeg gått lang tur i dag. Igjen, Stieg Larsson er GODT reisefølge når jeg bare skal gå, det er veldig deilig å ha noe annet å tenke på enn den laaange landeveien! Så ca 1 1/4 times gåtur i dag. Flinke damen! Og så ble det en 45 minutters jogge/gå/kjørerunde i kveld, når kjæresten og jeg delte ut nabovarsler rundt Varden, enda en mulighet til å svette litt. Og det var jo faktisk litt moro!

Men husker du den svarte linbuksa jeg var så fornøyd med, den i størrelse 42? Jeg hadde besøk av en venninne i dag, som hadde akkurat den samme buksa bare i størrelse 40, og jeg måtte jo prøve den! Og tror du den passet? Ja! Og med god margin! Den var jo faktisk nesten litt slapp i linninga! Så jeg har gått fra en stor størrelse 46 til en liten 40 siden jeg begynte. Kjære vene... Det er jo nesten sykt! Men nå angrer jeg på at jeg kastet det som var yndlingsbuksa mi på videregående: Det var en svart penbukse (dog veldig godt brukt :P) som var kjempebehagelig, og den var i størrelse 38. Jeg må komme meg i en butikk om ikke så alt for lenge, og se hvilke størrelser som passer meg! Hehe, hadde jeg bare hatt penger til å shoppe :P

Ellers i dag? Ikke stort. Sløva hjemme og kosa meg, og hatt besøk av to venninner. Og i morgen er det først tur til Oslo, så tur til Tangen for å ha Sommerfest-møte, før jeg skal til Drøbak og spise middag hos mamma og pappa, og så tilbake til Nesodden igjen og se om det er noe mer jeg kan hjelpe til med i forhold til Sommerfesten. Jeg skal forresten også ha Malin på automatgir-kurs i morgen, så hun kan kjøre Pan (bilen til Tom) til Oslo, så kan jeg sitte og sløve mens hun kjører ;)

Men jeg gleder meg til å dra hjem til mamma og pappa i morgen :D Pappa spurte meg i går om det var noe spes jeg hadde lyst på til middag? Og jeg svarte at det var ikke så nøye for meg, så lenge det er saus på ;) Mamma'n min er så god på å lage sunn middag og sunn saus! Og så er det så koselig å hilse på begge søstrene på én gang! Og mamma og pappa drar på ferie på torsdag, tror jeg, og blir borte i 5 uker, så det blir koselig å hilse på før de drar.

Og nå bare sløver jeg. Sitter og titter på tv, selv om det ikke er noe moro å se på. Sove? Nei, ikke enda. Kanskje høre litt mer på lydbok? Ja. Kjæresten, schnill som han er, forstyrra meg med nabovarsel-runden i sta, i det jeg skulle finne ut om hovedpersonen i boka ble skutt eller ikke, så jeg tror jeg skal vende tilbake til Stieg og finne ut hva som egentlig skjedde. Ja.

Snakkes mer i morgen ;)

Ingen kommentarer: