søndag 29. juni 2008

*gleder seg*

Her om dagen, når min kjære og jeg var på shoppingspree, fant jeg noe morsomt på en spill-shappe. Jeg fant en brukt versjon av FF X-2! Og den har jeg ikke spillt på evigheter! Så i natt har jeg sittet og tittet på FF sine sider, på http://www.gamefaqs.com/ og litt rundt om kring, og nå er jeg klar for å spille litt Play Station 2 :D

Lenge siden! Klart, ikke den sunneste måten å kaste bort en dag på, men det spiller ingen rolle. Kanskje jeg skulle ha spillt litt FF XII igjen også? Det er bare 2 bosser jeg mangler der, den ene finner jeg ikke fordi noe er galt i spillet et sted, og den andre har jeg bare ikke orka å ta, for det kreves MANGE timers jobbing...

Nei, nå skal jeg klare en Perfect Game på FF X-2 først, og så kan jeg vende tilbake til FF XII. Begynne på ny runde på FF XII, tenker jeg. Jeg skulle ha hatt PSP, så kunne jeg ha spillt på jobb! Og på bussen og båten og sånn! Hehe, det skal jeg kjøpe meg når jeg får penger til det. Kjøpe FF XIII til PSP, kanskje? Går det forresten an å koble PSP til tv'en, for å få et større bilde? Det må jeg finne ut!

Nei, nå må jeg jobbe litt igjen ;)

Ingen kommentarer: