mandag 2. juni 2008

Slappe dager!

Ah, for noen slappe dager! Varmen tar virkelig livet av meg om dagen! Veldig deilig, men helt håpløst i slanke-perspektiv. Null energi til overs til å gjøre noe fornuftig, så gåturer har det desverre blitt dårlig med de siste to dagene. Jeg har en liten frykt om at det kommer til å syntes på vekta i morgen tidlig, men det får være. Helt min egen skyld ;)

I går skjedde det ikke noe særlig spennende. Og det er det jeg har å si om i går ;)

I dag har jeg vært i Drøbak :D Jeg har vært innom mine gamle arbeidsgivere MENY og Mester Grønn for å hente attester så jeg kan få ansenitet når jeg begynner på jobb på Sunnaas, og jeg har hilsa på Kine på Baker'n og Hans på MENY. Og Hans fortalte meg en hemmelighet, som jeg IKKE har tenkt å skrive her. Så jeg vet en hemmelighet som dere ikke vet. Nemmli ;)

Var også en tur innom mamma og pappa og skravla litt, og det var koselig :D Det hørtes ut om om mamma frika litt ut når jeg ringte og ba henne sette på kaffen fordi jeg kom til henne om 10 minutter, hun er visst ikke vant til overraskelsesbesøk fra sine døtre :P Så kaffe og solskinn på verandaen i Drøbak? Passere meg uuuudmerket :D

Men nå i kveld har jeg vondt i magen. Er nok Tante Rød som er på vei igjen, men det er ubehagelig. Så i kveld skal jeg bare slappe av, og forberede meg litt mer til ledelses 'foredraget' i morgen på skolen. Er ikke kjempemotivert for det heller, men det får bare være.

Men som et resultat av at jeg har vondt i magen har jeg i alle fall fått sydd meg en ny veske :D En boks-veske, svart med hvite sting, og med et bredt bånd med to metallringer som håndtak. Jeg liker den :D Og jeg skal 'prøvekjøre' den på skolen i morgen, og se om jeg får noen komplimenter på den.

Men nå må jeg jobbe litt...

Tadah :D

Ingen kommentarer: