onsdag 18. juni 2008

Barbara-Berit!

Hun er syk! Min elskede kjære Barbara-Berit har blitt reformatert i dag, og plutselig vil hun ikke kjøre Windows! Hun vil ikke starte opp i sikkerhetsmodus en gang! Skummelt! Må ringe Totto igjen i morgen, og se om han kan hjelpe meg igjen... For det ER hans feil, siden det var han som reformaterte. Det har jeg bestemt ;)

Oslo i dag, henta utstyr i Crystler'n til Tom, som er en glede kjøre!
Drøbak, middag hos mamma og pappa, med søstrene og deres respektive. Herligherlig :D
Tangen, hjulpet til litt med klargjøring til konsert i morgen. Blir stas ;)

Men nå er jeg bare frustrert og sliten, og har mest lyst til å legge meg. Har ikke lyst til at maskinen min skal være syk :( Sitter med kjærestens maskin nå, og savner min egen :( Og Totto har selvsagt lagt seg :( Må ringe han i morgen og spørre om han har tid til å hjelpe meg igjen. Og hvis ikke han kan hjelpe meg, er faren stor for at jeg bare kjøper meg en ny. Barbara-berit er kanskje moden for utskiftning uansett ;) Vettu, det skal jeg gjøre nå, som jeg sitter på kjærestens maskin, jeg skal titte på noen nye laptop'er, og se om jeg finner noe som frister.

Skriver mer i morgen ;)

Ingen kommentarer: