lørdag 7. juni 2008

Sliten i dag, ja!

Merker at jeg er sliten i dag, etter konserten i går. Var nok en større energiutladning enn jeg tror ;) Noe som er helt greit for meg, all energi som blir brukt er strålende ;)

Men på tross av konserten i går, har vi vaska huset i dag. Eller, leiligheta, da :P Og det er jo også en masse kalorier forbrent! Hvordan jeg orka DET er jo et godt spørsmål... Men det var på tide, da, så kanskje det var samvittigheten som dreiv meg ;)

Og så har jeg vært på jente-kveld hos Monika i kveld. Masse morsomme mennesker og masse nye mennesker, som alltid er koselig å bli kjent med. Og så har jeg gjort noe morsomt i dag :D Jeg har signert min første cd :D :D :D *knis* Er litt stas også, da, selv om det 'bare' var Ingvild som skulle ha den ;) Livet er egentlig strålende om dagen!

Men nå er jeg på vei i køya. Sliten og trøtt, og gleder meg til det faktum at jeg kan sove lenge i morgen. Deilig ;)

Tadah :D

Ingen kommentarer: