lørdag 26. juli 2008

Varmt!

Ah, det har vært så varmt i dag! Hadde planer om enten shopping eller strand i dag, men det ble ikke noe av noen av delene. Ikke hadde jeg hatt tid heller, tida gikk litt fort før vi måtte av gårde til Drøbak...

Så i dag har jeg og kjæresten servert i 70årslag. Egentlig veldig hyggelig, bortsett fra alt slitet og løpinga opp og ned trapper på Ruffen. Liker mye bedre å jobbe på grender'n på Heer når det er noe sånt som dette, kjøkkenet der er mye større og alt er på ett plan, og det letter jobben BETRAKTELIG. Og i tillegg jobber oppvaskmaskinen der på 1/60-del av tiden, så jeg slipper å stå og vente på den hele tiden...

Og tradisjon tro, ville mamma at jeg og pappa skulle spille/synge for alle gjestene. Noe som forsåvidt er helt greit, hadde det ikke vært for at jeg var gjennomvåt av svette og lukta skalldyr :P Stått på kjøkkenet i 4 timer og anretta, vaska, rydda og servert skalldyr til noen-og-tredve mennesker, i den varmen, da føler du deg ikke VELDIG sexy etterpå *knis* Og pappan min og jeg, da, vi MÅ virkelig fornye låtutvalget vårt snart :P Vi gjør de samme låtene hver eneste gang det skjer noe, og det begynner nesten å bli flaut :S Så vi skal bestemme oss for noe nytt materiale snart. Det trengs.

Og etter serveringa dro vi en tur til Torkildstranda for å si 'hei' til litt gamle Drøbaks-folk jeg ikke har sett på evigheter. Megakoselig! Ble sittende og snakke bok med Berit, og fikk avtalt med Hans om at jeg skal ringe han i morgen (og han skal SVARE!!! HINT HINT!!!) og avtale hvilken dag vi skal vine. Vi har jo hatt planer om å vine i evigheter, men det er jo ingen av oss som husker det... Håpløst. Skal foreslå en kveld til helga, for da har jeg fri før Bjøntegaard. Enten lørdag eller fredag, kan jo se litt an været også. Gleder meg :D

Og så fikk jeg et SVÆRT etterlengtet bad i dag! Når vi først var på Torkild og jeg hadde med meg bikini og jeg var VELDIG klar for å skylle av meg litt svette, så måtte det jo bare skje. Det var dødskaldt de første 15 sekundene, men etter det var det bare deilig. Akkurat det jeg trengte etter en laaang svett dag på et kjøkken ;)

Men nå er jeg sliten. Jeg føler virkelig for å ta en dusj og hoppe i køya! Og vet du hva? Det er akkurat det jeg skal gjøre ;)

Ingen kommentarer: