lørdag 12. juli 2008

Kroppen min er sær!

Jeg hater at kvinnekroppen min motarbeider meg, som prøver å bli slank og pen. Mensen er noe ræl, og kroppen føles oppblåst og udigg. Selvfølgelig, nå som jeg skal på ferie ;)

Jeg skrev i natt at jeg skulle veie meg i dag, og opprettholde den vekta gjennom ferieuka. Men vekta sa 72,7, og DET skal jeg klare å opprettholde! For noe av den vekta kommer til å bli borte uansett, når kroppen er ferdig med hele den blø-i-flere-dager-uten-å-dø-greia. Så jeg tror nok jeg er nede på ca 71,5 igjen når jeg kommer tilbake, men det finner vi ut av da. I'll keep you posted ;)

Men nå er det hyttetur :D Bare stelle meg og pakke og fikse litt på blomstene mine, så er jeg klar :D Og det er faktisk meldt en del pent vær denne uka, så dette kommer til å bli strålende ;)

Vi snakkes om en uke! (hvis ikke det er nettforbindelse på hytta, men det tviler jeg på ;) )

Tadah ;)

1 kommentar:

Therese sa...

Tiden må gå veldig fort, eller så har du mensen ofte.. hehe. Kanskje det bare er det at andre folk ikke skriver det i bloggen sin når de blør et par-tre dager. God ferie!