torsdag 31. juli 2008

Dagen i dag :D

*knis*

Joda, vi har kjøpt ny bil i dag! Den er nydelig! Svææææær og nydelige linjer, i hvertfall på utsiden. Og det ER noe spes med det å kjøre en så stor bil, et dråg av en bil som bare flyter av gårde som en drøm. Deilig :D Men det er jo litt trist å skulle kvitte seg med Kim Xhu, da, han har vært (for det meste :P ) så snill med meg! :( Menmen, enkelte ganger trenger man litt nytt ;)

Ellers har jeg klippet håret mitt i dag! Samme frisyren, bare litt kortere, litt enklere å ha med å gjøre når jeg skal på tur. Deilig. Er bare noen små tuster jeg kjenner at jeg har glemt, men de tar jeg i morgen tidlig.

Lurer forresten på om jeg skal stå opp tidlig og se på solformørkelsen i morgen! Fra ca klokka 10.33 skal visst formørkelsen begynne, og den skal nå sitt max klokka 11.33. Litt kult å se, da :D Sitte på trappa og se på det spesielle lyset som blir ved formørkelser. Herlig :D

Men nå skal jeg legge meg og sove, i et håp om å få snudd døgnet litt...
Snakkespåh ;)

Ingen kommentarer: