søndag 6. juli 2008

<3 Magnus Uggla <3

Stas!

Hva annet kan man egentlig si? En natt på pensjonatet i Gamlebyen i Fredrikstad, hvor kjæresten og jeg var en tur rett etter at vi ble sammen. Utemiddag og utepils. Magnus Uggla-konsert i øsepøsende regnvær. Danse i regnet og hoppe i søledammer uten sko. Kjenne regnet strømme nedover ansiktet uten å bry seg om sminken eller håret. Sammen med kjæresten og gode venner.

Blir livet bedre??

Klart, øl og ute-middag er ikke akkurat sunt, men det er verdt det. Eneste som var litt kjipt med den kvelden? Den kule boks-veska jeg har sydd! Den er laget av papp, og den smelta... Legger ut bilde av den så dere får se... Litt trist da, for den var så kul! Men jeg har tatt av hanken, og skal lage en ny som er lik. Kjæresten foreslo at jeg burde sende veska til Magnus Uggla for å få den signert, og det hadde egentlig vært litt kult! Skal tenke på det ;)

Så i kveld skal jeg på jobb. Har fått meg en drøy time på øyet, så det skal nok gå fint. Men det er litt teit, jeg har bare én natt :P Men det går greit, det er bare et par dager til jeg skal på neste gang. Men jeg vet også at jeg bare har tre vakter igjen før jeg har ferie :D :D :D Én uke på hytta! *gleder seg* Trenger litt ferie nå ;)

Nei, jeg skriver mer i natt, tenker jeg. Snakkes ;)

Ingen kommentarer: