tirsdag 29. juli 2008

73,4

Ok, DETTE er litt enklere å leve med enn vektOPPgangen. Denne uka har jeg i det minste stått stille på vekta, og ikke lagt på meg, slik som har skjedd de siste par ukene :P

Men sommer'n er en vanskelig tid å gå ned i vekt på. Utepils og enkle middager, glemme tiden på stranda og veldig fristende med is. Så egentlig er jeg litt fornøyd med å stå stille denne uka.

Så denne uka skal jeg være flink, så blir det pils i helga, før Bjøntegaard. Og der kommer jeg nok heller ikke til å gå opp i vekt, i hvert fall, siden jeg ikke skal forsyne meg overdådig av snopet som alltid står framme. Og der er det mye aktivitet, bading, fjelltur og stæsj, så det KAN faktisk hende at jeg går NED i vekt også. Men den gleden skal jeg ikke ta på forskudd. Men det er jo egentlig en litt god idé, det å gå litt turer der oppe når jeg trenger å være litt alene. Været er sikkert litt kaldere der oppe, og der er meldt litt dårligere vær også, så det kommer til å bli bra. Og jeg tar selvfølgelig med meg joggesko oppover.

Nei, min vurdering denne uka er at jeg ikke har vært så aller verst flink. Det er rom for forbedring, og nå har jeg noen kilo jeg må ta igjen, men det bedrer seg når jeg begynner å trene etter Bjøntegaard. Ja.

Og nå skal jeg på shoppetur ;)

Ingen kommentarer: