onsdag 2. juli 2008

Jobb igjen...

Neida, jobb er helt greit, hadde jeg bare vært litt mer våken :P

Vanvittig sløv dag i dag! Har brukt mesteparten av min våken-tid i dag på å spille FF X-2, som jeg har gledet meg til lenge! Deilig :D Moro. Skulle egentlig jogge i dag, og jeg prøvde, men med i underkant av 30 grader ble det litt for mye selv for meg :P

MEN: Det store bassenget her på jobb skal visst være åpent i morgen tidlig, og jeg har med meg badetøy :D Så jeg tar en liten time i bassenget i stedet, og det er jo vel så god trening det! Gleder meg, det er lenge siden jeg har vært i basseng! Så her skal svømmes ;) Bare synd at de stenger neste uke, hadde jo vært strålende om jeg kunne ha gjort det hver morgen i hele sommer! Men fra neste uke skal de vært stengt i 5 uker... Synd med denne ferieavviklinga! Menmen, det får bare være. men jeg kan jo svømme denne uka, og så jogge resten av sommern, og når det blir kjølig ute, kan jeg begynne å svømme igjen. Passer meg utmerket!

For å svømme er strålende trening. Kroppen kjennes jo nesten vektløs, og det er motstand uansett hvordan du beveger deg! GOD trening. Kanskje jeg skulle ha begynt på no vann-aerobic også? Meg og alle de gamle damene :P Får se når vintern kommer. Men jeg skal i alle fall svømme i morgen tidlig :D

Men bassenget åpner ikke før 08.15, og DET syntes jeg er litt kjipt. Da har jeg jo 45 minutter med ingenting før jeg skal svømme! Håpløst at det ikke blir tatt hensyn til at nattevaktsmenneskene også gjerne vil ha tilgang til treningsmulighetene på jobb... Samme som med møter, som av en eller annen grunn som oftest er midt på dagen en gang, når jeg ikke har stått opp enda. Håpløst. Det er faktisk så mye som 40 % av vår befolkning som IKKE jobber 8-4! Sånn, da har jeg fått luftet DEN frustrasjonen ;)

Ellers i dag? Ingenting. Bare nytt livet og PS2'en min, og sløva. Og i morgen skal jeg mest sannsynlig på stranda en stund med Annette! Stas! Klart, vi får se hva magen sier, jeg har UTROLIG mens-mage akkurat nå...

Men jeg tenkte litt på det med vekt i dag. Kanskje har jeg nå kommet så langt jeg KAN komme med nesten bare kosthold? Er det bare trening og atter trening som kan ta meg ned de siste 7,5 kiloene? Hey, greit nok for meg det, men jeg hadde likt å få et forvarsel annet enn stillestående vekt i to uker :P Og uansett: Om jeg, mot all formodning, skulle bli stående her på 72,5 kilo, så er det ikke verdens undergang, jeg HAR strengt talt gått ned masse og nærmer meg fornøyd med resultatet. Men hey, jeg er IKKE ferdig enda ;)

Så i morgen blir det svømming, og forhåpentligvis på fredag også. Må ta i litt ordentlig nå, siden det skal øl'es på lørdag på Magnus Uggla-konsert :P DET gleder jeg meg til, forresten :D Har aldri sett han live før, men har hørt at det skal ta av noe så grundig, så det blir en opplevelse! Og da med kjæresten, Anette og Carro? Stas :D

En ting, bare: Du ANER IKKE HVOR LEI JEG ER AV SNACK A JACK'S!!! SERIØST! Men på dette tidspunktet er jeg så møkklei av all mat, så det spiller kanskje ingen rolle :P men jeg husker å spise, da, og det er det viktigste. Og det mde å spise på nattevakt? Den brua krysser jeg når jeg kommer til den. Foreløpig har jeg ikke noen problemer med å ikke spise.

Det var forresten enda en som fikk link til bloggen min i dag! Hei, du, hvem enn nå du er :D Velkommen! Gi meg gjerne tilbakemelding hvis det er noe du lurer på, min mail/msnadresse ligger til høyre på denne siden.

Nei, kanskje jeg skal jobbe litt igjen?

Ja.

God natt ;)

Ingen kommentarer: