søndag 6. juli 2008

Nattevakt igjen...

Jada, her sitter jeg igjen. Vel, noen må gjøre det ;)

Hei :D
Hva skal man si? Jeg skrev liksom mesteparten av dagens innhold i bloggen i sta... Så hva har jeg gjort siden klokken 16.00? Sovet et par timer, sløva litt foran tv'en og spist potetgull til middag. MMmmmm..... :P

Jeg kjøpte jo en pose pottis som planlagt i sta. Dillpotetgull som jeg alltid pleide å kjøpe i Sverige før, og jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk, for å sjekke om jeg ble like skuffa over det som jeg ble forrige gang jeg spiste pottis. Og ble jeg det? Ja. Eller, det er jo godt, men liksom ikke HELT som forventa... Menmen, det var godt, og det var akkurat passe mengde kalorier for en middag.

MEN: Jeg veide meg etter å ha sovet litt i dag. Ja, jeg burde ikke, jeg vet jeg vet. Men jeg veide 73,0 kilo. Kanskje ikke den store overraskelsen, med mitt kosthold den siste uka? :P Jeg skal leve på den smaaaale sti fram til vi skal på ferie neste helg. Ingen alkohol, ikke no smørklatt eller noe i den duren, bare være flink jente, så kan jeg slappe av LITT på hytta. Et glass rødvin et par ganger i løpet av ferieuka mi skal jeg spandere på meg ;)

Men det er godt at det er meldig litt mer finvær framover! Jeg føler virkelig at været bare er mot meg om dagen! Håpløst! Enten er det 35 grader og steikende solskinn, ellers så høljregner det så det ikke er mulig å se 3 meter framfor seg. Og det skal man liksom jogge i??? Nei, vi håper på bedre tider framover. Og når vi kommer på hytta skal jeg gå laaange turer i skog og ved vann, bare fordi det er deilig :D *sjekker været for i morgen*
Meldt møkkavær i morgen også... Kanskje jeg skal ta med meg det nye regntøyet mitt ut på en gåtur i morgen? Vi får se, det kommer an på hvor MYE det regner.

Men på Svinesund/Sponvika er det meldt strålende vær fra lørdag :D Det vil jo si at det blir brunfarge og bading og lange gåturer på meg i ferien :D *gleder seg enda mer*

Og nå skal jeg katalogisere litt frimerker for kjæresten. Må jo hjelpe til litt? Nå som han har slitt og streva i 1,5 år for å få sortert alle merkene må jo jeg også yte litt i innspurten. Så jeg sitter med MAAAAAAAAAAANGE håndskrevne ark med tall og bokstaver jeg ikke skjønner NOE av, som jeg putter inn på Excel-ark. Helt greit for meg, for kjæresten blir så glad for litt hjelp ;)

Så da får jeg jobbe litt, så skrives vi mer i morgen ;)

Ingen kommentarer: