fredag 25. juli 2008

Mere solskinn :D

Jeg prøvde. Jeg prøvde hardt! Jeg sto opp klokka 14.00, i et håp om å få noen timer på plenen før jeg skulle ut og farte i kveld, men det bare funka ikke. Det er sjeldent jeg syntes det er FOR varmt, men i dag var det det. Aner ikke hvor mange grader det var, men jeg lå på plenen i ca 7 minutter før kroppen sa 'NEI!!!'. Svetten sila og jeg kjente blodet pumpe i øra, da er det bare å gi seg mens leken er god.

Jeg prøver igjen i morgen, da, kanskje det er litt svalere da? Ellers kan jeg jo også dra på en strand og sløve, der er det kanskje litt mer levelig enn på plenen utafor huset :P

Ellers har det ikke skjedd så mye i dag. Sløva litt hjemme, sola meg i 7 minutter, og vanna litt blomster, før vi fant ut at vi skulle dra til Tom og sløve der i stedet. Så vi tok med oss litt grillmat og noen pils og en flaske vin, og ble sittende på verandaen hos han til ca 00.30. Herlig! Vi spiste grillspyd og baguetter og hvitløkssmør, og noen gnagebein av litt ubestemmelig opprinnelse som jeg fikk av mamma før de dro på ferie. Tror nok det var svin, og det var godt!

Klart, alt blir kanskje godt med god grillsaus *knis*

Men utenom dette har jeg ikke noe spennende å si. I morgen er det servering og greier i Drøbak, og jeg tror nok desverre ikke jeg orker noen shopping på dagen i morgen. Dessuten står bilen hos Tom, så det er litt avhengig av når han står opp når vi får bilen. Men spørsmålet er jo om jeg orker å shoppe i morgen hvis det er like bra vær som i dag. Det er jo så vanvittig varmt! Skummelt!

Men nå har jeg skrevet den siste delen av dette blog-innlegget 7 ganger, og nå gidder jeg ikke mer. Liker ikke når Blogger oppdaterer seg, for hvis jeg er utålmodig med å slenge ut innlegget mitt da, så blir det borte... Kjipern!


Skravles ;)

Ingen kommentarer: