torsdag 24. juli 2008

Solskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinn!!!

Solskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinn!!!

Solskinnsolskinnsolskinnsolskinn!!!!

Solskinnsolskinn!


Solskinnsolskinnsolskinnsolskinnsolskinn!!!!!



Blir i så godt humør når det er så deilig vær ute! Digg å våkne, varm og god, stå opp og se solstrålende komme inn gjennom stuevinduene. Blir i strålende humør av sånt :D Herligherlig.

Så: Hva hva skjer'a? Jeg har gått tur med søster'n i dag! Hun mellomste av oss, altså :P Rusla en liten runde siden hun først skulle utover til Nesodden til en venninne, og det var koselig! Så i dag har vi diskutert arkitektur, pupper, og bikkjer. Så vet dere det :P

Ellers har jeg sløva hjemme med kjæresten, og vanna litt blomster, og nå er jeg tilbake på jobb. Jeg er på min siste vakt av fem! Og det er så deilig å vite at når jeg står opp i morgen har jeg fri i to hele dager :D Ah, enda mer å bli i godt humør av ;)

Så i morgen kveld blir det utepils, tenker jeg. Skal møte Stinemor for å finne på noe moro, og jeg kjenner at jeg er litt øltørst, ja! Egentlig har jeg lyst på øl i kveld, men det får bli i morgen i stedet, siden jeg er på jobb :( Men det er jo meldt nydelig vær leeeenge framover, så jeg skal nok overleve, ser du ;)

Og i morgen vurderer jeg sterkt å stå opp litt tidligere, og slange meg et par timer på plenen før jeg gjør noe fornuftig. Få litt farge :D Ja :D Har skaffet meg enda en Dan Brown-lydbok, og det er strålende selskap i lydbøker når man soler seg. Så det er planen for i morgen. Men nøyaktig hva som blir planen i morgen kveld, det finner jeg ut i morgen. Skal ringe Stine på eftan i morgen, og da finner vi ut hva vi vil. Meget mulig jeg har lyst til å grille også...

Ellers prøver jeg å spise litt på jobb i natt. Bare én stor Snack a Jack's hver tredje time, så det er ikke mange kaloriene det er snakk om, men kan jo hende det hjelper? Men hvis jeg blir sulten av det, så kutter jeg ut. Det er greit nok å bli dødsssulten sånn en gang i blant, men hvis jeg blir kjempesulten hele natta hver natt, så må jeg bare kutte det ut. Jeg gjør i alle fall et forsøk og ser hvordan det går.

Ellers har jeg egentlig ikke noe spennende å melde. Dagene går da, sakte men sikkert, sånn som det skal være.

Men jeg går egentlig og drømmer litt om å finne meg noen nye klær snart. Nå har jeg jo begynt å få sykepleie-lønn, og selv om det ikke er allverdens, så er det jo litt! Og da har jeg jo råd til å spandere på meg litt klær! Nå begynner jeg også å nærme meg en kroppsform jeg er fornøyd med, så nå går det an å kjøpe seg noe nytt. Bare lurer sånn på hva slags stil jeg har lyst på... Tidligere har ikke stil spillt noen rolle når jeg har kjøpt klær, så lenge klærne passa. Men nå har jeg jo muligheten til å finne meg en masse kule klær i en masse forskjellige former, farger og fasonger som jeg ikke har kunnet bruke før! Deilig følelse :D Så nå består vel egentlig utfordringa i å komme seg i butikkene :P Ta meg en tur på Ski Storsenter en dag og handle litt. Ja.

Hadde jeg bare hatt de nye puppene mine nå, så hadde jeg vært sikker på at klærne passa senere også... Menmen, man kan ikke få alt her i livet, og det må jeg bare regne med. Jeg har i alle fall muligheten til å spandere på meg noe nytt, og det gjør livet SÅ mye enklere :D Jeg gleder meg ;)

Er forresten invitert på grillings i Drøbak på lørdag... Men jeg skal jo jobbe/servere den kvelden! Så vi får se om jeg får muligheten til å ta en tur innom der etter at jeg er ferdig med jobbinga, for jeg må jo stikke innom og si hei :D Håper ikke det blir FOR sent på jobbinga, da :P

Nei, nå må jeg nesten jobbe litt. Og så skal jeg sette på en film. Lurer på om jeg skal se The Bucket List med Jack Nicholson, han er kul! Han og Morgan Freeman, tror jeg... Blir bra ;)

Vi skravles senere ;)

Ingen kommentarer: