søndag 27. juli 2008

Jah!

Av en eller annen ufornuftig grunn, var jeg våken klokka 09.00 i dag. Spør ikke hvorfor. Men: Etter å ha vært ute og sjekka at plantene mine har det bra, bestemte jeg meg for å dra ned på Hellviktangen for å slikke sol. www.pent.no sier at det skal være STRÅLENDE sol et par timer til, og etter det kommer det litt skyer og gjør dagen litt svalere. Og kjæresten kommer ikke til å våkne på et par timer til, og jeg har lydbok på telefonen min. Og ingen planer før Tom ringer og vil ha oss med ut på fjorden.

Så det store spørsmålet er: Hva faen sitter jeg her for!!???!?!?!!!

Så nå bare sluker jeg et PolarBrødrundstykke med litt pålegg før jeg drar ned på stranda. Og det er meldt like bra vær i morgen tidlig, så jeg tror sannelig jeg drar rett ned på stranda etter jobb i morgen tidlig.

Jeg vil være brun!!!

Ingen kommentarer: