søndag 4. mai 2008

Velkommen hjem, Malin!

Hehe, det er min måte å ønske noen velkommen hjem på: Med en times rask gange i masse bakker! Jaja, det var moro, da! Og det er det viktigste ;)

Men det er godt å ha henne hjemme! Nå skal vi begynne å gå tur sammen hver søndag, og det er så deilig å gå sammen med noen som er like motivert som meg! Det å jobbe sammen mot samme mål gjør jobben betydelig enklere! Og snart kommer Helene hjem også, og da blir det svette og latter og lange gåturer sammen ;) Jeg skulle jo egentlig gå tur med Ann-Christin i dag, men det ble desverre ikke noe av... Menmen, jeg fikk svetta litt en times tid, og da er jeg fornøyd ;) Så nå har jeg gått 1 time to ganger denne uka, tror jeg? Kanskje jeg skal ta en time i morgen også? Ja, jeg tror det, for å være på den sikre siden. Vi er så flinke, assa! Gleder meg til jeg begynner å se resultater hos Malin også! Ah, livet er herlig ;)

Jeg må forresten få lov til å skryte litt av meg selv om dagen. Gåturer blir bare lettere og lettere, og nå kan jeg begynne å nyte turene, i forhold til i begynnelsen hvor det bare var ubehagelig. Snart skal jeg begynne å gå en times tur hver dag, og da skal det bli moro å se fremgang! Da skal jeg finne en rute jeg går hver dag, og så skal jeg sammenlikne tidene fra uke til uke ;)

Ellers i dag? Neeeei, bandøvelse, da, noe som alltid er like moro :D Gleder meg massemassemasse til vi skal spille på Elm Street! Og vi er så flinke! Det er så moro å høre tekstene og musikken vi har laget bli noe større, noe vi alle 'eier', og som vi alle gleder oss til å vise frem i Oslo 6 juni.

Og nå skal jeg se en episode med Ghost Whisperer. Ikke noe spennende på kopekassa i kveld, og jeg gidder ikke gjøre noe fornuftig, så da er Ghost Whisperer en fiiiin måte å kaste bort litt tid på ;)

Tadah!

Ingen kommentarer: