tirsdag 13. mai 2008

Overrasket. Ja.

Nå som jeg har klart å fordøye det faktum at jeg har gått nedd 2,5 kilo denne uka, er jeg mest overraska. Jeg har da ikke vært SÅ flink denne uka? Eller har jeg det? Jeg har gått masse tur, og jeg har ikke spist noen VELDIG store middager, så kanskje jeg har vært flinkere enn jeg tror? Ikke vet jeg, jeg vet bare at vekta sa 76,1 kilo i dag morges, og da er jeg fornøyd ;)

Vi klarte faktisk å forsove oss i dag. Vel, ikke jeg, jeg skulle bare skrive noe greier i dag, men kjæresten, stakkars, skulle på jobb, og det ble forsinket siden jeg måtte på apoteket. Og jeg fikk da ikke spist frokost før klokka 15.00.
Men jeg fikk skrevet det greiene jeg skulle! Konklusjon på prosjektet vi har holdt på med, og jeg har fått begynt på CVmappa mi. Og jeg har skrevet 4 sider med slanke-tanker til en venninne som lurte litt på hva og hvorfor og hvordan, så jeg har hatt litt å henge fingra i i dag, ja.

Og i kveld har jeg gått tur med Live. Live er kul å gå tur sammen med, fordi hun holder et tempo som gjør at jeg svetter litt. Liker det! Ble ikke så lang tur, men med det tempoet så ser jeg på det som helt greit. Så kan jeg heller gå roligere tur i Drøbak i morgen. Og torsdag, når jeg skal gå tur med Hans. Det gleder jeg meg til, forresten! Det var Hans jeg slanket meg med første gang, da gikk jeg ned 14 og han 30. Og det var da jeg fant ut at jeg ALDRI skal slanke meg sammen med en mann igjen. Håpløst opplegg *knis*

Nei, nå hører jeg senga rope på meg. Snakkes i morgen ;)

Ingen kommentarer: