mandag 26. mai 2008

Legge seg tidlig!

Jeg skal legge meg tidlig i dag! Hehe, jeg skal i alle fall prøve, jeg er ikke noe flink til det ;) Eller, egentlig, så viser det seg at jeg ikke KOMMER til å klare det i dag, siden klokka allerede har blitt 00.00 *knis*

Uansett: Deilig dag i dag! Sto opp tidlig (13.00 :P) for å levere mastret cd og coverart til trykking. Herligherlig :D Så den er klar ca midt i neste uke, og klar til konserten.

Ellers har jeg bare sløva i dag, sett bort i fra en 1 1/2 times gåtur på kvelden. Deilig! Men når jeg kom tilbake prikka det i begge føttene og begge leggene... Tror kanskje ikke det er så lurt å gå så langt på asfalt, selv med gode sko :P Uansett, det var en herlig tur!

I morgen er det veiing. Hva syntes jeg om det? Vet ikke. Jeg har nok gått ned noe, men jeg er litt usikker på hvor mye... Jeg tipper mellom 1/2 og 1 kilo. Og det er jo egentlig helt greit! Jeg bare håper jeg har gått ned igjen det jeg gikk opp forrige uke :P Men jeg må gjøre om igjen på ukeplanene mine. Det tar jeg i morgen.
Jeg legger ut resultatet i morgen tidlig når jeg har veid meg.

Nei, nå er det offisielt. Jeg er ikke god på å legge meg om kvelden ;)
Men det er i alle fall bare min skyld ;)

Ingen kommentarer: