torsdag 29. mai 2008

Stor middag!

Jeg har lenge hatt lyst på en stor biff-middag, og i dag har jeg laget det. Entrecote med bakt potet (som jeg nesten ikke spiste noe av) og spinatpanne (som jeg heller ikke spiste opp) og Jack Daniels-saus og lett-rømme-bernaise. Deilig :D Og det bekrefter bare at jeg har fått minsket magemålet ganske heftig, fordi jeg orket ikke spise opp noe av det. Digg ;)

Og så har jeg vært på shopping i dag :D Jeg har kjøpt antrekk til konserten neste fredag, pluss litt andre ting, blant annet en ny hårføner, siden min gamle plutselig døde i går morges. Så har jeg kjøpt gave til mamman og pappan min, siden vi skal dit i selskap i morgen. Jeg lurer litt på om jeg skal ha på meg noe av antrekket til neste fredag i morgen, men jeg tror kanskje jeg vil vente og la dem se da. Tror jeg har funnet den stilen som kler min kroppsform og min stil, og den store 'avdukingen' blir neste fredag ;)

En ting jeg ikke har gjort i dag, er å gå tur. Det har vært så varmt ute, masse solskinn og greier, så jeg tror at det er bedre å gå tur når i stedet. Ikke så langt, men litt tur skal jeg gå. Få i gang forbrenninga litt før jeg legger meg ;)

Men i morgen skal jeg gå tur :) Kjæresten skal jobbe på Tangen i morgen, og i stedet for å få han til å komme hjem med bilen, eller i stedet for å ta bussen dit, skal jeg gå. En deilig tur som tar en liten time. Akkurat passe :D Og så bærer det til Drøbak og til familiesuppe. Jippi. Neida, det blir koselig :) Alle søstrene på ett brett? Jeg må få noen til å ta bilde av oss snart, det hadde vært så koselig å ha oss alle tre på ett bilde :D Skal prøve å få til det, jeg tar med meg kamera, jeg.

Nei, skal jeg gjøre noe fornuftig, kanskje? Komme meg ut i natten og gå en tur? Ja, jeg burde nok det. Bare se ferdig Alias først. Eller kanskje ikke? Det blir veldig seint, da! Vi får se ;)

Tadah! :D

Ingen kommentarer: