torsdag 15. mai 2008

Hansemann :D

I dag har jeg gått tur med Hans! Det var lenge siden! Koselige, morsomme Hans. Og jeg fikk hilsa på Siri i samma slengen, og funnet ut at vi må vine en dag. Just say the word ;)

Lang tur i skogen i Drøbak. Deilig! Tok oss over en time i et greit tempo. Mygg og faenskap, men Øvredammen er et vakkert syn på våren!

Ellers ikke så mye spennende som har skjedd i dag. Litt skoleshit og litt annet styr, men det er greit, det er sånn som skjer.

Men i morgen blir en morsom dag. Da skal Live og jeg til Karlstad en tur, for å hente en bananeske med frimerker for kjæresten. Roadtrip! Og det vil si en tur innom Systembolaget og en matbutikk hvor jeg kan få kjøpt litt billig 17mai-mat. Jeg tenker hjemmelaga pizza... Ja :D

Men nå er jeg trøtt, grumpy, og klar for senga.
Snakkes ;)

Ingen kommentarer: