fredag 2. mai 2008

Sukk

Det er noe helt spesielt ved å gå tur midt på natta... Alt er mørkt og stille og rolig, og selv med musikk på øra kjennes det virkelig ut som om alt og alle rundt deg sover. En strålende måte å bli kjent med nabolaget på! Bare rusle og titte inn i folks hager og hvordan husene deres er bygd og lure på hvordan de ser ut inni. Herlig :D Ba kjæresten om å finne en rute jeg kunne gå i kveld, som tok ca en time, noe han gjorde! Klart, jeg gikk den runden på 27 minutter :P Men han gikk en tur med meg når jeg kom hjem, da, så det ble nesten en time allikevel ;) Schnill!!!

Bandøvelse i dag! Moromoro! Jeg bruker litt tid på å komme i gang med vokalen, men det er så kult når alle vet (sånn nogenlunde :P) hva de driver med og musikker skikkelig rocker. Vi er egentlig ganske gode, om jeg tør si det selv! Litt stolt, ja ;) Og så gleder jeg meg som en UNGE til vi skal spille på Elm Street 6/6! Eneste problemet er, som normalt; Hva skal jeg ha på meg??? *knis* Klart, det er noe annet denne gangen enn f.eks. et år siden, nå har jeg jo fått en nesten ny kropp, og har ikke noe særlig klær som passer den... Må finne på noe spennende å ha på meg snart...

Dette er vel forresten stedet jeg skal skrive noen slanke-blog-ting, så jeg får kanskje gjøre det, da... Jeg skulle egentlig drikke vin med Toril i kveld. Har planlagt det er stund, men det ble avlyst, desverre. Så da blir det vin i morgen kveld i stedet ;) Men jeg har bestemt meg for at på søndag, når jeg står opp, skal jeg ut og gå lang tur. Etter vin og et smalt kakestykke i morgen er det kanskje lurt ;) Rusle en søndags ettermiddag og titte på menneskene og få (forhåpentligvis) sola i ansiktet høres ut som en plan for meg :D Yup.

Og så fant jeg akkurat ut at Malin har kommet hjem! Så koselig! Gleder meg til å høre ALT om turen og om hva som skjer fremover, kanskje jeg skal invitere henne til grilling hos meg en kveld til uka? Så får jeg prøvd meg på noen sunne grill-mat-oppskrifter ;)

Nei, sove nå. Jeg skal skrive i morgen kveld, og fortelle hvordan det smakte med den guddommelige ostekaka jeg ikke vet om jeg gruer eller gleder meg til... ;)
Nattinatt :D

Ingen kommentarer: