lørdag 10. mai 2008

For en kveld!

Jeg skriver dette i dag, og ikke i går, for når jeg la meg i går så var det i dag, og da orket jeg ikke blogge i og med at det hadde blitt i dag. Hvis du skjønte noe av det.

Kort re-cap fra i går:

Sto opp og hadde en relativt rolig og god dag, med litt solskinn og greier. Deilig. 19.00 dro jeg opp på Tangenklubben for å jobbe på DancaMania. Danset og styra og leste bok og lekte sykepleier og grilla pølser (som jeg ikke spiste) og smurte brødskiver (som jeg heller ikke spiste) fram til klokka 03.30. Deretter dro jeg hjem og kollapsa i senga. Litt gira enda, men ikke mer rastløs enn at det eneste jeg orka å gjøre var å irritere kjæresten med at jeg var så våken. Lage lyder og kile og prate svada når han prøver å sove. Moro. *knis*

Ble ikke noe gåtur, desverre... MEN: Jeg gleder meg til lang hard gåtur på søndag! Og på mandag! Lurer på når jeg skal ta med meg Live og Annette til Drøbak for å gå lang tur. Parkere på toppen av Buggen, gå ned Linna, gjennom Badeparken og Parrstranda, rundt Vindfanger'n og forbi kirka, og opp Buggen til slutt. Skal man først gå tur i Drøbak, så må jo Buggen være med, bare på trass ;)

Nei, nå må jeg rydde inn litt matvarer jeg har kjøpt til grillings i kveld. Rent kjøtt, og masse masse grønnsaker jeg skal putte i folie. Snadder! Og faren er stor for at det blir et par øl på meg i kveld også ;)

Ingen kommentarer: