fredag 23. mai 2008

Sulten!

Trodde egentlig ikke det var mulig å være så matlei og så sulten på en gang! Er dritsulten, men har liksom vanskelig for å finne på noe jeg har lyst på... Klart, NOE skal jeg alltids finne på å ha lyst på, men det er på en måte vanskeligere enn tidligere...

Jeg tenkte på sjokoladepudding i bilen i sta. Mørk sjokoladepudding med kokesjokoladebiter i. Ja. Namme. Eller noe med ost. Hva som helst med ost, egentlig :P Tror kroppen savner mest å få i seg litt fett, som kan gjøres direkte om til energi. Ost og smør og olje og sånne ting, tenker jeg. Jeg har så lyst på et STOOORT fat med lys fylt pasta med revet ost og en stor smørklatt, og masse grillkrydder. Noe som hadde fylt alle mine behov akkurat nå ;)

Uansett: Masse konserter og greier i dag. Først TreStock-festivalen, hvor vi så Maika og Ubudn Gjest. Herligherlig :D Og så var det rett av gårde til Sumprock for å se litt forskjellig, pluss Phat. Phat = Pretty hot and tempting er nå offisielt et av mine yndlingsband! *elske*

Så nå har jeg vært på beina i hele dag. Jeg har vondt i ryggen og i beina, og jeg er sliten! Merker at jeg blir fortere sliten, i og med at jeg får i meg veldig lite energi om dagen. Så det er kanskje ikke så rart om jeg blir fort slapp?

Nei, skal jeg komme meg i seng? Ja, det kan nok være en god ide. Vi skal opp tidlig i morgen og dra på loppis, så jeg burde nok få meg litt søvn ;)
*vinker*

Ingen kommentarer: