onsdag 14. mai 2008

Livet

er egentlig ganske godt om dagen :D Slankinga går strålende. Grunnen til at jeg nevner det først, er at det er det som har opptatt mesteparten av min tid de siste månedene. Skolen er snart ferdig. Prosjektet er så godt som ferdig, og nå er det bare CVmappa og den muntlige presentasjonen som står igjen. No biggy. Jeg gleder meg til 17 mai og til 6 juni og til en masse andre datoer i mellom, og jeg gleder meg til å begynne å jobbe, og til ferie.

Eneste skåret i gleden, er at kjæresten min er syk. Stakkars gutten ligger i senga med magevirus, som har gått på Nesodden en stund nå. Og jeg vurderer å sove på sofaen i natt, så jeg ikke blir smitta *knis* Håpløst.

Skole i dag. Forelesning med en fryktelig sjarmerende mann (en sånn liten små-tørr fyr med litt humor og en talefeil), som ble FRYKTELIG langdryg. Beklager, men sånn er det bare. Det skal VELDIG lite til før forelesninger og skoledager blir kjipe nå, i og med at det er så kort til skoleslutt. Desverre. Og når jeg kom hjem, så lå kjæresten flatt på sofaen. Kjipt. MEN: Da hadde jeg en grunn til å være hjemme hele ettermiddagen/kvelden; For å ta vare på elsklingen min :D Og det vil OGSÅ si at jeg hadde masse tid for meg selv, så jeg har klippa håret. På meg selv. Skummelt, men jeg tror jeg er fornøyd med resultatet! Morsomt!

Resultatet er forresten på høyre side av denne bloggen ;)

Når jeg tok bilde av det nye håret mitt i sta, ble jeg nesten overrasket. Ikkeno dobbelthake, og slank hals! Det er jo helt sinnsykt! Nå begynner VIRKELIG resultatene å syntes, og jeg elsker det ;) Jeg er fornøyd :D

Nei, nå skal jeg inn og sjekke på kjæresten igjen, og se hvordan formen hans er. Og bestemme meg for om jeg får sove i seng eller på sofa i natt *knis*
Tadah :D

Ingen kommentarer: