søndag 25. mai 2008

Nattevakt...

Vel, her sitter jeg igjen. På nattevakt. Helt greit, egentlig. Er ikke noe særlig trøtt (enda :P), og tiden går faktisk overraskende fort. Passer meg veldig bra ;)

I dag har jeg litt bedre samvittighet en i går! For i dag har jeg faktisk vært ute og gått tur ;) Husker ikke hvor lenge jeg var ute, men ca 45 minutter stemmer vel sånn nogenlunde. Men jeg liker ikke gå tur i solskinn! Mye bedre å gå tur på kvelden når det ikke er kjempevarmt og masse sol, syntes det er mer behagelig. Så i sommer kommer jeg nok til å gå mest tur rett før jeg legger meg. Helt greit for meg. Eventuelt om jeg går tur rett før jeg legger meg om morgenen, det fungerer vel det også? Ja. Det viktigste er liksom at jeg faktisk går den turen, da ;)

Men en ting MÅ jeg bare si, selv om det ikke er slanke-relatert: Demoen vår går i trykken i morgen :D :D :D :D Kjæresten skal vekke meg i 13.00tida, og så skal jeg stå opp, dusje og spise frokost, så tar vi med oss alt materiale og kjører til Fagerstrand (av alle steder...) hvor trykkeriet ligger, og leverer fra oss. Og vi er lovet at den skal være klart til 6 juni. Blir det bedre? Hehe, ja, hvis jeg kunne ha sovet lenger før vi dro, så :P Men jeg burde stå opp 'tidlig' i morgen uansett, siden jeg skal på skolen på tirsdag, og da lønner det seg for meg å legge meg tidlig i morgen, og det klarer jeg ikke med mindre jeg er SUPERTRØTT. Så jeg skal være planlagt supertrøtt i morgen. Nemmli.

Ellers har jeg vel egentlig ikke noe fornuftig å melde. Nei.
Så da skal jeg la dere være i fred ;)
*klemmepå*

Ingen kommentarer: