tirsdag 6. mai 2008

Oppdatering

Ok, nå har jeg holdt på med denne blog-tingen min i tre uker.
Resultat:
1: Jeg har gått ned litt over 4 kilo
2: Jeg har kommet i gang med trening, prøvd og feilet litt, og funnet noe jeg er fornøyd med
3: Jeg har hjulpet i gang 6 andre jenter med det samme, og motivert mange rundt meg
4: Jeg skal få oppfylt en drøm om å få operert puppene mine
5: Jeg har fått på meg klær i størrelser jeg ikke har vært i på mange år
6: Jeg smiler mer og er i mye bedre humør
7: Jeg er mer selvsikker på mitt utseende
8: Jeg føler jeg har mer kontroll over meg selv og mitt liv
9: Jeg tør å utfordre meg selv, fysisk og psykisk
10: Jeg er stolt av meg selv!

Klart, deler av dette kom også FØR jeg begynte å blogge, men store deler av dette har kommet etter at jeg begynte med blogginga. Jeg opplever det å blogge som veldig positivt, og selv om det blir mye svada innimellom føler jeg at jeg får satt ord på mange av de tingene jeg tenker på rundt dette, og det hjelper! Og når jeg tenker på at det jeg skriver her også hjelper andre, gjør det meg enda mer stolt over det jeg driver med her.

Men akkurat nå går jeg inn i en litt tøff periode. For det første med solskinn og varme og lyst på is og alt det der, men det er ikke det jeg tenker på. Det jeg tenker på er Tante Rød... Julenissen... Brannbil... Du vet hva jeg snakker om. Jeg er så saltsugen! Jeg har så lyst på potetgull! Saltstenger! Lys pasta med masse grillkrydder! Ikke bra... Hva kan jeg gjøre for å motvirke det? Aner ikke...

Men nå skal jeg lage middag... stekt sei-biff, kanskje det hjelper? :P

Ingen kommentarer: