lørdag 7. juni 2008

WOW!!!

Konsert i går! Fantastisk! Endelig fikk vi hatt releasekonserten på skiva vår Cycle, og det var en herligherlig opplevelse! Jeg vil gjøre det en gang til! *knis*

Eller har det vært et par slappe dager de siste dagene. Sløva på stranda, vært en dag på skolen, og bare mentalt forberedt meg på konserten.

Det var veldig deilig å være på stranda, da :D Få litt farge på kroppen, og ta årets første bad. Ja, jeg er treig, og jeg vet det ;)
Men to ting som er negativt: 1: Det er litt ubehagelig å vise meg frem i bikini, føler meg ikke helt klar for det selv etter at jeg har gått ned over 20 kilo. Ja, midjen og formene kommer tilbake, men jeg har alt for masse hud, og det er ubehagelig... Og 2: Jeg ble solbrent på rumpa, og da er det vondt å ha på seg hold-in-strømpebukse *knis*

Og i kveld skal jeg på jente-kveld i Oslo. Drøbaksjentene skravler og sløver, gjerne med en flaske rødvin (men ikke til meg, jeg drakk øl i går, det får holde ;) ), og det er alltid koselig :D

Men jeg må egentlig løpe nå, skal en tur i butikken og kjøpe litt middag og greier før jeg forsvinner til Oslo. Skriver nok mer i kveld ;)

Ingen kommentarer: