tirsdag 3. juni 2008

Øl :D

Og i dag HAR JEG faktisk drukket øl ;)

Dro på skolen, og hadde ledelses'foredrag'. Noe som tok 3,5 minutter (noe alle virket takknemmelige for), og jeg fikk applaus og latter til slutt når jeg bukka for å vise at jeg var ferdig. Herlig. Så tok jeg en tur på Tullin's med Stian, Eirik, Pia og Ann Kristin, hvor jeg drakk en brus mens de spiste deilig lunch. Den biff-sandwichen så vanvittig god ut! Skal spise sånn en gang ;)

Opp til Kari Lise om den nye leiligheten hennes, for å hjelpe til litt med litt flytte-ting, og ta litt bilder. Satt i solskinnet på trappa hennes og skravla, og det var så deilig! Og så varmt! Nesten litt for mye av det gode :P Vi tok litt bilder (OOOOOOHH, åtte! )(knis), før vi bestemte oss for at jeg skulle drikke to øl til middag. Og det passa meg egentlig bare veldig bra ;) Så Paddy's it was, en Stella Artois og en lys Weissbier, og tror du det var godt, eller!!! Kald øl, godt selskap, bare sitte og titte på livet? Fantastisk!

Men etter å ha pilsa med KL orka jeg ikke mer, og dro hjem og la meg. Fikk meg kanskje én time på øyet, før stakkars Live ringte meg og sa hun hadde tråkket på en spiker. Kjipern! Da fikk jeg ikke sove igjen, så jeg sto opp og spiste en pakke nudler og så på NCIS. Nå er klokka 02.18, og kjæresten har vekka meg så jeg kan ta medisinene mine. Sære greier, egentlig, noen ganger blir jeg forvandla til et murmeldyr (aner ikke hva det er for noe...), som bare sover...

Men on the up side: Jeg har offisielt passert 20kilosgrensa i dag! Og jeg har fri i morgen! Og jeg skal på jentekveld på lørdag! Og jeg skal jobbe på MadCon-konserten neste tirsdag! Og jeg har drukket øl i dag! Og nå, helt ærlig, skal jeg gå og legge meg igjen ;)

Ingen kommentarer: