torsdag 26. juni 2008

Første sykepleier-vakt :D :D :D

Jeg er litt stolt, kjenner jeg :P
Nå sitter jeg på jobb som ordentlig sykepleier, for første gang. På en opplæringsvakt som jeg kanskje egentlig ikke har HELT behov for, i og med at jeg har jobbet her i to år... Joda, det er greit å få litt brann- og medisingjennomgang og sånne ting, men resten er liksom greit. Så jeg er fornøyd med det ;)

Ellers har jeg svidd av en MASSEMASSEMASSE penger i dag! Kjæresten min og jeg dro på shoppetur til Ski i dag, hvor jeg har fått en ny bukse, noen nye topper, nye jobbesko/sandaltinger, masse stæsj, nytt regntøy, og verdens NYDELIGSTE sommerkjole. Den er ubeskrivelig! Så jeg skal få tatt et bilde av den en dag og lagt det ut her, så alle får se. Fantastisk :D Og så har vi brukt masse penger på mitt siste prosjekt: Et hengende blomsterpotte-ting i flere etasjer! Moro! Den HAR jeg tatt bilde av, og skal legge ut i morgen, jeg har glemt å ta med meg kabel :( Hva annet har vi kjøpt? Jeg har kjøpt noen hårbøyler, maskara, neglelakk, og flere av de deilige ansiktsmaskene jeg nå bruker hver mandag, bare fordi det er deilig og fordi de skal brukes hver uke.

Og så har jeg kjøpt sportsBH. I størrelse 80C. Høres ikke det fælt ut?? Men det var det eneste som funka! Så når jeg har den på meg ser det ut som om jeg er ca 12 år igjen og har på meg min første 'nestenBH', fordi de er så stramme. Men det er jo sånn de skal sitte! De skal jo klemme sammen de stakkars puppene mine til det nesten ikke er noe igjen, i et håp om at de ikke skal hoppe FOR mye under mine korte joggeturer. Jaja. Den funker for det meste, i alle fall, så jeg skal ikke klage for mye. Det er ingen som får se meg i den allikevel :P *knis*

Men jeg har ikke fått brev i dag heller... Så jeg venter og jeg venter og jeg venter... Og jeg HÅPER jeg får det før helga... Ellers får jeg bare vente litt mer... Hey, kanskje jeg blir litt mer tålmodig av å øve meg på å vente? Det er lov til å håpe, er det ikke?

:P

Jeg har forresten også vært ute og luftet joggeskoene i dag også. Sa jeg det, forresten? Jeg vet ikke. Men jeg har det, i alle fall :D Samme korte turen som i går, men jeg harr faktisk energi nok til å skru opp farten LITT de siste meterne før jeg var hjemme i dag! Og det er jo faktisk et skritt opp fra i går! *stolt* Nei, det er kanskje litt tidlig enda til å si at det går fremover :P Men jeg prøver, i alle fall, og det er det viktigste ;)

Jeg har nå forresten tatt min første klokke som sykepleier! Og hva var den spennende oppgaven? En tisseflaske :P

1 kommentar:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk