onsdag 4. juni 2008

Den Damen!

Jeg har et minne fra da jeg bodde i Drøbak, for mange år siden. Jeg var på Drøbak City og hadde akkurat møtt en kompis (som jeg på den tiden var forelska i...), og vi sto og skravla ved hovedinngangen. Det kom en Kvinne forbi, en høy, slank, vakker Kvinne, og min kompis kommenterte henne, kommenterte hvor fin hun var, og jeg ble på en måte skuffa, fornærma og lei meg, fordi jeg ikke var eller så ut som henne.

Men i dag var jeg henne.

Slankere enn jeg har vært på lenge, en fantastisk kjole med en perfekt utringning, smal midje og kult sommerblondt hår, og seriøst KILLER sko. Jeg VAR virkelig henne! Ah, for en herlig følelse :D Måtte bare si det ;)

Litt rundt om kring i dag, Drøbak og øving på kafeen og slikking av sol. Det er nesten FOR varmt om dagen, vettu! 0 energi og 0 initiativ til noe som helst annet enn å drikke vann og spise is. Slitsomt!

Men vi fikk til å øve i dag, da, så nå er vi nesten klare til fredag. Eneste jeg mangler er én tekst som jeg må lære meg, og så er det antrekket. Jeg må finne en annen overdel enn den jeg har tenkt på... Men det orker jeg ikke tenke på nå. Klokka ere MASSE og jeg skal opp tidlig i morgen. Gurimalla, så deilig det skal bli å bli ferdig på skolen!


*sukk...*

Ingen kommentarer: