mandag 9. juni 2008

Dag 300!

Hva skal man si? 300 dager hvor jeg har styra med dette her... *shivers*

Ok, det er offisielt, jeg er hekta på Stieg Larsson. Det er noe kjempefacinerende ved det han skriver, og personbeskrivelsene hans er så gode! Jeg klarer ikke legge fra meg telefonen med lydboka på. Håpløst.

Men på den annen side, lydbok er kjempealright når jeg går tur. Og i dag har jeg vært flink jente og gått tur i 1 1/2 time, og da er det veldig godt å ha litt selskap som ikke krever noe annet av meg enn at jeg hører etter. Og så er det spennende, og da er det til og med vanskelig å legge fra seg lydboka etter gåturen :P

Og så har jeg gjort datamaskinen min (som forresten heter Barbara-Berit) en stor tjeneste i dag! Jeg har tatt av alle knappene i tastaturet og renset hele greia for støv, hår og annen møkk som har samlet seg der i løpet av de 4 årene jeg har hatt den. Nå kjennes det ut som om jeg har fått et helt nytt tastatur! Bortsett fra at backspace-knappen min ikke vil sitte helt som den skal, men det skal jeg alltid klare å fikse. Tok meg nesten to timer, men jeg gjorde det samtidig som jeg hørte på (igjen) Stieg Larsson, så det gjorde meg ikke noe som helst.

Og så skal jeg veie meg i morgen. Jeg tror egentlig ikke jeg har gått verken opp eller ned denne uka, jeg drakk øl på fredag (fortjent!!!), og jeg har nesten ikke gått tur hele uka, på grunn av varmen. Så det er jo helt min egen skyld. Men denne uka er det meldt litt dårligere vær, og da får jeg kanskje tilbake gåtur-motivasjonen min? Satser på det ;)

Men nå må jeg legge meg. Skal stå opp om 7 timer for å jobbe hele dagen på MadCon/Ubudn Gjest/MKS-konsert, så jeg burde kanskje få meg noen timer søvn... Men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok ikke til å sovne på en stund enda. Er som kjent ikke noe god på å legge meg ;)

Men jeg skal i alle fall prøve! Jeg skriver i morgen tidlig hva vekta forteller meg ;)
Nattinatt!

Ingen kommentarer: