søndag 29. juni 2008

På 4 av 4 :D

Her sitter jeg igjen, på jobb, på fjerde av fire nattevakter i denne omgang. Skal bli deilig å ha fri et par dager, ja ;)

Jeg har hatt tid til å reflektere litt over dette med konsultasjon og nye pupper og alt detta her. Problemet mitt er bare at jeg har reflektert litt for MYE rundt akkurat det temaet, så jeg klarer liksom ikke komme til noen nye konklusjoner. Jeg føler meg klar. Jeg er spent og litt nervøs, men jeg føler meg forberedt på det som skal skje. Jeg er klar.

Men: Jeg gleder meg fri i morgen kveld :D Da skal kjæresten og jeg skru av alle telefoner og pc'er, lage middag, sprette noen øl, og se på alle de tre gamle Indiana Jonesfilmene. Det høres ut som en STRÅLENDE kveld, spør du meg ;) Og så gleder jeg meg til å legge meg sammen med han i morgen kveld, har sovnet alene 4 kvelder på rad, og det er litt trist...

Har jogget igjen i dag, da! Ca like langt som i går, bare en runde som var litt mer kupert. Tungt, assa! Slitsomt! Norge er et for bratt land... :P Men jeg kom meg gjennom det, så jeg er fornøyd ;) Men jeg er stiv i leggene! Spesielt i høyre leggen :P Er kanskje ikke flink nok til å tøye ut? Da skal jeg bli det.

Har jeg noe annet spennende å fortelle? Nei, egentlig ikke.
Snakkes ;)

Ingen kommentarer: