tirsdag 10. juni 2008

SLITEN!

Herregurimalla for en dag! 14 timers jobbing!

Ok, vi begynner på toppen: Først opp klokka 09.00 (som er alt for tidlig!) og veie meg. 73,6 er jo strålende, og jeg nærmer meg operativ vekt. Neste uke er jeg klar, regner jeg med :D *stolt*

Deretter bar det ned på Hellviktangen. Opprigg, mat, mer opprigg, mer mat, og en times sløving før konserten braka løs og alt var kaos. MKS begynte, og da satt jeg desverre fremdeles i døra med en bunke gratisbilletter og gjestelister... Jeg rakk derimot å se Ubudn Gjest, som var strålende som vanlig. Deretter kom MadCon. Jeg fungerte som vakt mesteparten av konserten, som var morsomt, men etterpå begynte kaoset. Da ville ALLE de små ungene, pluss noen foreldre, ha signaturer fra gutta på en gang, og de måtte holdes tilbake med makt, så jeg sitter igjen med masse blåmerker. DET kan jeg overleve.

Noe som er BETYDELIG verre, er en ødelagt ankel! Mens vi rigga tok vinden tak i en flight og velta den på ankelen min. Først tittet jeg på den, tenkte 'au' og så at jeg hadde fått skrapa av meg litt hud. Greit nok. Men når vi satte oss ned og tok den rigge-pilsen etterpå stivna ankelen fullstendig, og nå gjør den dritvondt! Håper den er bedre i morgen... :S

Deretter dro publikum hjem, og vi rigga ned utstyr og scene, og vi var faktisk HELT ferdig klokka 00.00. For en fantastisk gjeng! Og før vi rigga ned tok vi en rigge-pils, noe som var en 'first' for meg, og som jeg gjerne kan gjøre igjen ;)

Nå er jeg hjemme. Sliten og usannsynlig trøtt, og veldig lite klar for å dra på skolen i morgen. Men det er faktisk greit å dra på skolen i morgen, fordi det er den siste ordentlige skoledagen min, alt som gjenstår er Rådhuset på mandag. Litt skummelt, men veldig deilig ;)

Men nå skal jeg sove! Drømme fine ting og la ankelen bli frisk til i morgen, så jeg kan gå til/fra båten, og kanskje gå en tur etter skolen i morgen. Tadah ;)

Ingen kommentarer: