fredag 13. juni 2008

Weeee :D

Ah, det er så deilig å ha godt ned i vekt!
Men det er så frustrerende også! Det er ingen av buksene mine som passer lenger, og jeg har ikke råd til å kjøpe noen nye!
I dag har jeg hatt på meg min grønne slække-bukse, i størrelse 44. Og den ER SÅ STOR! Den detter nesten av meg! Og den svarte linbuksa i størrelse 42 sitter ikke pent lengre heller! What's a woman to do???

Men utenom det har jeg det bra :D Har vært på Bjøntegaard-møte i dag, med en million unger og foreldre, og i dag har det slått meg hvor mye galt som er med ungene nå til dags. 10-åringer som FREMDELES pisser i senga? Foreldre som vet at ungene er allergiske mot NOE, men ikke mot HVA? Ritaliner og annet håpløst dop... Skummelt! Jeg er så glad for at mamma visste hva hun holdt på med når jeg var liten, så hun var veldig nøye med hva jeg fikk i meg, så jeg ikke ble allergisk mot noe, og ikke fikk astma. Flinke damen ;) Men kolestererolet fikk hun ikke gjort noe med ;)

Men det som VIRKELIG overrasker meg, er mødre som blir OVERRASKET over at ungen sin ikke får sove om kvelden, når hun gir han masse sukker til kvelds... Eller mora som ikke skjønte at hun ikke måtte gi jenta si masse å drikke om kvelden når hun noen ganger har uhell i senga... Cause and effect, My Love!

Nei, nå var jeg slem. Unnskyld. Enkelte ting bare overrasker meg...

Men jeg gleder meg masse til jeg skal til Bjøntegaard :D To uker i strekk i begynnelsen av august, med masse unger, masse mygg og lite søvn. Moro :D Eneste problemet er ernæring... Har blitt fortalt at det ALLTID står godteri og pottis på bordet på leder-rommet, og jeg regner IKKE med at det blir servert slankekost på noe tidspunkt. Så hva jeg skal gjøre de ukene vet jeg ikke... Får bare holde meg i mest mulig aktivitet hele veien, så kan jeg i alle fall spise 'normalkost' :P Snopet holder jeg meg unna, som vanlig.

Schnill :D :D :D Sorry, var en schnill tiger på Animal Planet ;)

Men jeg lurer på om jeg skal ta med meg Stieg og legge meg... Kjæresten er ikke i form i dag, så han sover allerede... Han har hatt et VANVITTIG tøft halvår, så kroppen hans forteller at NUH er det på tide med ferie... Så jeg tror vi begge har godt av den uka vi har planlagt på hytta, den uka som bare skal brukes på musikk, rødvin og bøker. Og kanskje litt bading, hvis det blir FOR varmt ;) Jeg gleder meg uansett, til en uke med INGENTING fornuftig i det hele tatt ;) *sukk*

Nei, nå må jeg sove.

Snakkes ;)

Ingen kommentarer: