tirsdag 24. juni 2008

Haste-flytting...

Hektisk dag i dag! Først et laaangt møte på jobb, med påfølgende løping rundt på jobb for å få tak i masse forskjellige folk. Håpløst! Trodde liksom man skulle bli litt bedre tatt vare på som ny og fryktelig populær for jobben? Jaja, jeg får bare håpe det fikser seg i morgen når lønnskontoret får skrevet en ny kontrakt til meg...

Rett fra Sunnaas og en tur til Drøbak for å lever fra meg Barbara-Berit til svoger's igjen. I et håp om at han denne gangen klarer å fikse alt så hun ikke dør på meg igjen. Eller, jeg begynner egentlig å like den pc'en jeg bruker nå... Nei, jeg vil ha tilbake Barbara-Berit. Jeg savner henne!!!

Så, på tur fra Drøbak fikk jeg telefon fra min kjære yngste søster som plutselig har blitt singel, så jeg har også fungert som sjåfør, hobbypsykolog og kokk mesteparten av dagen. Men så deilig det skal bli å ha søster'n litt nærmere enn i Knapstad :D Så nå er hun trygt plassert hos mamma og pappa, med forsikringer om at telefonen min er på hele natten hvis det er noe. Tenker masse på deg, søstern :D :D :D

Men jeg har vært slem i dag :P Jeg kjørte søstern til mamma og pappa, og når jeg først var der, stjal jeg med meg noen stiklinger... Det er et gammelt kjærringråd, at stiklinger gror best når de er stjålet. Så nå har jeg masse små stiklinger stående i vinduet som skaper liv og deilig røre på kjøkkenet. Deilig :D Jeg bare håper de setter røtter, så jeg kan sette dem i jord etterhvert. Men én av de nye skapningene mine satte jeg i jord med en gang: En bittebitte liten Aloe Vera! Og den er så schnill :D Må bare legge ved bilde ;)

Ellers har jeg som kjent veid meg i dag. 72,7 kilo. Hva skal man si? Jeg er fornøyd :D Så langt funker den nye planen min! Denne uka har jeg lov til å skjeie ut én gang, men jeg skal også komme meg ut og jogge litt. Hadde planer om å gjøre det i dag, men jeg har liksom ikke sitti på rumpa EN ENESTE GANG siden jeg dro på jobb...

Men i morgen har jeg for det meste fri. Mulig jeg må en tur på Sunnaas for å få fiksa den kontrakten, men utenom det har jeg ingen spennende planer. Så kanskje jeg skal ta med meg joggeskoa ut en tur? Ja :D Og kanskje jeg skal ta en tur til Ski for å kjøpe meg litt nye klær? JA :D Eller, det kommer an på når kjæresten er ferdig med bilen, det... Men da blir det i ALLE FALL joggetur, så får shoppinga komme senere ;)

Nei, skal jeg komme meg i seng, kanskje? Vi får se. Jeg er ikke noe god på det...

Ingen kommentarer: