onsdag 11. juni 2008

Sykepleier :D

Jeg er nå offisielt ferdig utdannet sykepleier :D Siste dagen på skolen i dag, før avslutninga i Rådhuset på mandag. Jeg er ferdig i Falbesgate, ferdig på Campus, og ferdig i Pilestredet. Trist, men litt deilig også. Trist fordi det er masse mennesker jeg ikke har lyst til å miste kontakten med, men veldig deilig fordi jeg ikke tenger å stå opp tidlig om morgen lenger. Og jeg slipper å ha dårlig samvittighet for en mail jeg har glemt å skrive eller et eller annet jeg burde ha gjort. Og så får jeg en grei lønning! Bare DET er jo strålende :D

Lang dag i dag. Skolen først, opp klokka 07.00 (for siste gang :D), med en ankel som krangler. Litt haltende kom jeg meg i alle fall til Oslo, men jeg måtte trikke til skolen, det hadde tatt ALT for lang tid, og sett ALT for dumt ut, om jeg skulle ha gått hele veien opp i Falbesgate ;)
Etter skolen ringte jeg Kari Lise, og hun pilsa med meg på Hybel'n. Herligherlig :D Og så, etter litt vindus-, og vanlig-, shopping dro Kari Lise hjem, og Silje kom for å hilse på og ta en kopp kaffe eller to med meg. Og kaffe ble det. Gode gode jentene mine :D

Hjemme ca 19.00, og etter en liten time i senga i et forgjeves forsøk på å sove litt, ga jeg opp og spiste litt middag i stedet. Ellers har bare dagen gått ut på å stelle litt med meg selv, file og male litt negler, ansiktsmaske, og sløve på sofaen, i et håp om at magesmertene skulle gå over. Mensenmage er aldri behagelig.

Men jeg gleder meg til mandag :D Da er det avslutning med skolen, og vi skal ut og pilse og spise middag etterpå. Pilse med noen av folka fra klassen/gruppa, og middag med kjæresten etterpå. Vet ikke helt hvor vi skal spise, men det finner jeg ut etterhvert. Jeg bestemmer ;)

Men nå hører jeg senga rope på meg. Og jeg vet at jeg kan sove lenge i morgen, og DET gleder jeg meg til :D Så nå skal jeg sove godt og drømme fine ting, og håpe at ankelen min er litt bedre til i morgen. Satser på det, så jeg ikke ser så dum ut når jeg rører på meg *knis*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er