lørdag 31. mai 2008

Øl!

Eller rettere sagt; Mangelen på øl! Jeg hater egentlig å sitte og se på andre drikke øl, men det var greit i dag, jeg var ikke i humør til å drikke i kveld. Var forresten på Signalen med masse mennesker, og feira Live og Annette (grattis til dere begge :D ).

Jeg har hatt en dårlig dag i dag. Ja, jeg passerte (uoffisielt) 20kilosmerket i går, men i dag har det gått opp for meg hvor forandret kroppen min er, da med hovedfokus på puppene mine. De er så tomme nå, at jeg seriøst vurderer om det er mulig å gå med utringet skjorte på konserten på fredag. Jeg har sydd opp den ene gode bh'en min i dag, i et håp om at den skal sitte litt tryggere, men det er ikke store hjelpa å få i den lenger...

Men jeg trøster meg med at det bare er, hvis jeg tar utgangspunkt i vekta i går, 1,5 kilo igjen til jeg kan opereres. Klart, det er fremdeles ca 20 ukers ventetid etter konsultasjonen, men det er i alle fall et STORT skritt i riktig retning det å veie lite nok og det å få time for konsultasjon. Så når jeg om et par uker veier 73 kilo, skal det bli VELDIG deilig å så legen til å sende ny henvisning. Herlig :D

Men jeg har tittet på bilder på nett, pre- og postoperative bilder av pupper etter brystløft. Og jeg er egentlig litt skeptisk... Jeg tror jeg er nødt til å fylle på litt også, for å få en pent resultat jeg kan være fornøyd med. Det er ikke nok for meg å ha en B-cup, noe jeg kan risikere å sitte igjen med (i tillegg til at bare brystløft i seg selv ikke nødvendigvis ser så veldig pent ut...), jeg må ha noe som er større. Både av estetiske grunner og av psykiske grunner. Puppene har liksom alltid vært min 'stolthet', de har alltid vært fine selv når jeg var på mitt største, og nå er de ødelagt, og jeg vil ha dem tilbake. Men jeg vil at de skal se naturlige ut selv om de blir store, så det må jeg snakke med legen om på konsultasjonen. Blir spennende :D

Men nå er det litt diskusjon i forhold til om det blir øvelse i morgen, og om det blir konsert på fredag i det hele tatt, så det må jeg ta meg av.
Skriver mer i morgen ;)

Ingen kommentarer: