torsdag 1. mai 2008

Ah!

Det er deilig med en fridag!
Gjort ingenting fornuftig i dag (vel, jo, rydda og vaska litt klær, skrevet enda en ny plan for en venninne og nå skal jeg straks ut og gå tur), og det er medisin for sjela! Har til og med tatt meg en time i badekaret for å myke opp huden. Deilig!

Jeg gleder meg til i morgen! I morgen er det bandøvelse, og jeg skal kjøpe en bursdagsgave til Anette, og jeg skal kanskje drikke vin sammen med Toril. Og hvis jeg ikke skal drikke vin sammen med Toril, skal jeg drikke vin sammen med kjæresten. Eller om jeg sparer den vinflaska til lørdag, til vi skal i Anette sin bursdag, det får vi se.
Men på lørdag tenkte jeg at jeg skulle spandere på meg et kakestykke hos Jan og Merete, i bursdagen til Krister. Jeg har bevisst ikke spist noe annerledes denne uka i forhold til de to forrige (mtp at jeg kunne spise smør og saus denne uka), så jeg kan ta et lite kakestykke i stedet. Merete lager en ostekake som er HELT guddommelig, og den er verdt en uke med tørr middag ;)

Så lørdagen kan bli litt stressende. Først mulig hangover fra fredagen. Har ikke drukket på et par uker, og jeg har gått ned i vekt og spist mye mindre, så jeg vet ikke helt hvordan kroppen reagerer. Så bandøvelse; Masse lyd og inntrykk. Så en tur til Drøbak; En tur innom mamma og pappa, og så bursdag hos Jan og Merete for Krister som ble 20 år på tirsdag :D
Etter et par-tre timer i Drøbak (og kanskje et smalt stykke ostekake;) ) er det rett hjem og hente litt øl og vin, før vi rusler til Ann Kristin og bursdagen til Anette. Og kjenner jeg den gjengen der borte, blir det en sen kveld med masse vin, skravling og pin-ball ;) Herlig!

Nei, skal jeg komme meg ut og gå dagens tur, kanskje? Jeg er nødt til å venne meg til å gå om morgenen snart, forresten! Det er en strålende måte å 1: Få opp forbrenninga med en gang jeg står opp, og 2: Få det unnagjort, så jeg ikke trenger å gå tur sent på kvelden (selv om jeg liker det).
Opp og ut og gå ;D

Ingen kommentarer: