torsdag 22. mai 2008

Flinke damen :D

Ah, jeg er så slink :D I dag har jeg sittet og sett på fire venner drikke feire-øl, og jeg har bare drukket kaffe! Flinke :D Fra-Fra leverte eksamen sin i dag, så hun inviterte meg på feire-øl. Kjempekoselig :D Vi satt på Cliché i hva da, fire timer? Jeg drakk kaffe og vann, og spiste kyllingsalat når de andre spiste nachos. Flinke :D

Ellers? Nei, egentlig ikke noe spennende. Har hatt et par dager fri nå, uten noe spes å gjøre, så jeg har sløva mye. Gikk en times tur i går kveld, og tenker jeg skal gå en tur i kveld også. Kanskje jeg til og med får med meg kjæresten? Ja, det hadde vært koselig :D

Dere husker jeg krangla med vekta på tirsdag? Jeg veide meg i dag morges, og da sa vekt 76,5, så jeg er på vei ned igjen den kiloen jeg gikk opp forrige uke. Ganske irriterende, egentlig, men det er jo litt min feil også, i tillegg til at kroppen min virkelig jobba sammen med meg uka før det, hvor jeg gikk ned 2,5 kilo. Men en knekk innimellom må man nesten forvente, og det måtte jo skje med meg også. Noe som egentlig er greit, nå som jeg tenker på det. Heller at det skjedde nå, enn den siste uka før jeg veier 73 kilo og kunne ha bedt om ny henvisning til operasjon. Så dette går så bra, så :D

I morgen er det konsert. Ikke bare én konsert, men to :D Først Ubudn Gjest på Trestockfestivalen, og så er det PHAT på Sumprock. Og jeg gleder meg spesielt til PHAT-konserten, fordi det er et par av de gamle gutta mine fra Ski vgs :D Og så har jeg vært inne på MySpacesida deres, og jeg elsker sound'en! Så det skal bli moro.

Men bortsett fra det har jeg ikke noe spennende å si.
Ferdig. *knis*

Ingen kommentarer: