søndag 18. mai 2008

Hehe...

Jeg er egentlig litt skeptisk til hva vekta kommer til å vise på tirsdag. Jeg har ikke vært VELDIG flink til å gå tur denne uka, og det har vært 17 mai og øl og vin og hjemmelaget pizza. Så om jeg har klart å gå ned noe denne uka, det vil tiden vise. Men hey, det spiller ingen rolle for meg, jeg VET at jeg er flink ;)

Men jeg har gjort en stor oppdagelse :D (kanskje ikke så veldig spennende, men :P ) Jeg har lastet ned et par lydbøker som jeg hører på når jeg går tur! Akkurat nå hører jeg på Kafka's Metamorphosis, og tiden går så fort når jeg går! 45 minutter er liksom bare borte når jeg kommer hjem, og det er deilig! Klart, Kafka er noe deprimerende greier, da, men han skriver veldig godt! Og tiden flyr, så det er greit. Og så får jeg noe annet å tenke på enn eventuelle skumle menn som lusker i buskene ;)

Dagen i går var deilig. Sov lenge (mens kjæresten, stakkars, jobba...), sto opp, spiste frokost, pynta meg, og dro til Oslo og drakk et par øl. Hjem, lage pizza, få besøk, og drikke en øl til, og en whisky. Herlig! Akkurat min type 17 mai ;) Ble desverre ingen gåtur i går, på grunn av besøk og tid og sånn.

Men jeg har gått tur i dag, 45 minutter i mørten alene med Kafka, i et deilig hardt tempo. Og i morgen skal jeg gå tur med Cathrine, noe jeg gleder meg til. Og så skal jeg en tur på biblioteket og se om jeg finner noen andre lydbøker jeg kan rippe og høre på når jeg er ferdig med Kafka. Stieg Larsson, kanskje? Ja, jeg har fått tips om at han skal være veldig bra, så det er nok en god idé. Nemmli.

Nei, skal jeg legge meg snart, kanskje? Har forsåvidt ingen andre planer enn gåtur og bibliotek i morgen, men jeg har sikkert bare godt av å legge meg uansett ;) Vi får se, kjenner jeg meg selv tar den enda en stund før jeg klarer å køye ;)

Tadah :D

Ingen kommentarer: