mandag 12. mai 2008

Jeg har syndet ;)

Syndet?? Har hun endelig sprukket?? Har hun spist en hel ostekake eller vært på Peppe's?? Hehe, nei. Men jeg har syndet allikevel, jeg har veid meg for tidlig. Jeg veide meg i dag morges, og vettu hva vekta sa?? 76,9! Det er faktisk 1 1/2 kilo siden forrige uke! Ikke verst ;)
Og en annen ting: Første gang jeg holdt på med detta, sammen med Hans når jeg bodde i Drøbak, gikk jeg ned 14 kilo, og da stoppet vekta på 77,7 kilo. Siden jeg ikke 'slutta' å slanke meg da, men vekta holdt seg stabil der en stund, så jeg regnet med at det var min 'trivselsvekt'. Noe som vil si at i dag har jeg kommet UNDER min trivselsvekt. Og det er faktisk vanskelig!
Klart, nå var sikkert ikke 77,7 kilo min trivselsvekt, men hey, jeg er under den vekta, og det gjør meg glad uansett ;) MEN: Det vekta sa i dag er IKKE det jeg skal ta utgangspunkt i, det er bare mandag i dag, jeg skal veie meg igjen i morgen tidlig, og ta utgangspunkt i det.

Uansett: Mamman min er fantastisk til å lage mat! Hun lagde en fiskemiddag til oss i dag som var herlig! Laks i dyp form med sunn hvit saus, masse spinat og reker, med poteter og gulrot. MÅ lære meg å lage gode middager med fisk etterhvert... Det skal jeg gjøre i morgen; Finne gode fiskeoppskrifter og prøve en av dem til middag i morgen. Nemmli ;)

Vaska og rydda litt her i dag, klær og oppvask og greier. Så bar det til Drøbak med kjæresten for å spise middag og skravle med søstrene og deres respektive, og mamma og pappa. Herlig! Jeg elsker den lille verandaen ma og pa har utenfor huset, med tak og grill og lite (fullstendig ubrukelig) vindu med hardangergardiner. Ingen dessert, flink som jeg var ;)

Gåtur i kveld med kjæresten, og nå skal jeg sove. Skal veie meg i morgen tidlig, som dere vet ;) Oppdatering kommer med en gang jeg har veid meg :D

Ingen kommentarer: