lørdag 24. mai 2008

Trøtt på nattevakt!

Argh, jeg er trøtt! Eller, kanskje ikke så trøtt som forventa siden klokka er 04.37, men det er ille nok allikevel. Sitter på Sunnaas og glor i veggen, og lurer på hva jeg skal ha på meg 6 juni, på konserten på Elm Street. Var inne på en side som heter www.gojane.com, hvor de faktisk hadde en del ting som var litt moro! Og der fant jeg en kjole-ting og en bukse jeg virkelig kunne tenkt meg! Men frakta kom på ca like mye som jeg skulle betale, og de hadde 2-4 ukers leveringstid, så det funka ikke. Desverre. Så jeg må nok ut i det store Oslo for å finne noe kult jeg kan dekke meg til med den dagen. Greit nok.

Men jeg må også finne noe jeg kan ha på meg siste skoledag! Og neste lørdag, når det er bursdags-gilling for mamma og pappa! Og 15 juni, når det er 100årsdag for Jan og Merethe! Kjære vene, jeg ble plutselig fryktelig glad for at jeg har fått feriepenger fra jobb *knis* Jeg må nok ut og finne på noe moro på tirsdag etter skolen, ja... Hvor gira jeg er på det er jo et spørsmål i seg selv, men det er greit. Jeg har i det minste en helt ny kropp jeg skal kle på ;) Finne noe som er litt 50's-punkete, så er jeg fornøyd. Gjerne i svart og rødt eller noe i den duren, men jeg får rett og slett se hva jeg finner. Skal i alle fall ha dødskule SKO til Elm Street! Det er et minstekrav ;)

Satt og tenkte på i går hva som hadde vært den perfekte formen i klær for meg. Og jeg kom til en litt mer nymotens Marilyn Monroe-greie; Pencil-skjørt, pumps og hudfarga stømpebukse, med en halter-topp med snipper og en kort jakke over. Må prøves :D Og siden pencil-skjørt og bukser er SO last season, kanskje jeg finner noe på salg? Hey, det er lov til å prøve ;) Og jeg gleder meg til å finne klær som passer til den nye kroppen min ;) Hehe, her jeg sitter i min sykepleieuniform føler jeg meg ikke akkurat ny, men det får så være. Jeg vet hva som skjuler seg under! Hadde jeg bare fått fiksa de forbannede puppene, så :P
For nå som jeg tenker på de klærne jeg har lyst til å ha på meg, kommer jeg fram til at jeg skulle ønske jeg hadde blitt operert allerede. Lengter etter å ikke være så usannsynlig avhengig av en BH ( som som regel ikke passer :P ) for at klær skal sitte fint! Men jeg smører meg med tålmodighet, den tid kommer. Til neste sommer er jeg strålende vakker med nye sprettpupper! Hvilken lykke :D *knis*

Jeg har litt dårlig samvittighet, fordi jeg har ikke gått tur i dag. Men jeg regner med at i løpet av denne vakten på jobb har jeg gått ca 5000 skritt, og det er i alle fall noe :D Telefonen jeg bruker som skritteller er litt teit, fordi den 1: Nullstiller seg ved midnatt, og 2: Ikke er noe særlig sensitiv, så den bare registrerer tunge skritt. Menmen, jeg får bare overleve ;) Skal prøve å ha den på meg i hele morgen (hvis jeg husker :P), og se hvilket resultat jeg får. Moro ;)

Nei, skal jeg komme i gang og jobbe litt, kanskje? Har et par fornuftige ting jeg bedriver natten med, selv om jeg for det meste sløver ;)
Tadah!

Ingen kommentarer: