lørdag 10. mai 2008

Bolletiss og bollemus!

Hehe, moden tittel for et bloginnlegg, ikke sant? :P
Det stammer fra vår felles titting i Penisatlaset på fest i kveld. Grillings og øl og greier på verandaen utenfor hos nabo'n, og av alle ting diskuterte vi peniser, og da måtte jeg bare hente atlaset. Og ja, det var en megasuksess. Det mannlige kjønnsorgan, hvor mye glede som enn kommer av det, så er det fantastisk morsomt å se på. Og diskutere høylydt etter tre øl. Herlig.

Ellers har jeg desverre ikke gjort så mye fornuftig i dag... Har handlet og laget mat og rydda på verandaen og sånn, men ikke kommet så langt at jeg har gått tur... MEN: I morgen, søndag, skal jeg og Malin gå tur! Det gleder jeg meg til :D Forrige gang var en UTFORDRING, men i morgen skal vi gå hardt og svette ordentlig. Blir moro! Og så skal jeg gå tur på mandag med Anita, en times tid. Så selv om jeg ikke har vært så flink med å gå tur i går og i dag, så skal jeg i stedet gå 4 turer denne uka på 1 time. Kanskje ikke god nok erstatning, men det er det jeg har fått til denne uka. Det får holde ;)

Men en ting jeg er nødt til å skrive her: Grillmat er så deilig! Grillet i dag, og det er så enkelt å få til fornuftige og gode ting på grillen! Grillet svinefilét og grillede grønnsaker i folie, sukkererter, løk, hvitløk, squash og andre deilige ting. Og grønnsakene er dødsdeilige med masse pepper, og litt salt og olivenolje. Eller EVOO, som Rachael Ray ville ha kalt det ;)

Drakk tre øl i kveld. De to første var vanvittig deilige! Den tredje var ikke SÅ god, så selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for at jeg kunne drikke fire i dag, så holdt det. Fornøyd med den avgjørelsen :D

Så nå er jeg klar for å sove. Klokka er bare 00.44, men jeg tror faktisk jeg skal komme meg i seng om ikke så alt for lenge. Eller kanskje jeg skal se en episode Ghost Whisperer jeg har lastet ned først? Ja, det tror jeg faktisk. Jeg er jo som kjent inkapabel til å legge meg til en fornuftig tid uansett *knis*

Ingen kommentarer: